پیام سرپرست آموزش وپرورش شهرستان‌های تهران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

تهران (پانا) - همزمان با اول ماه مهر و بازگشایی مدارس، سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست آموزش وپرورش شهرستان‌های تهران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، متن پیام سید مجتبی هاشمی به این شرح است؛
فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت، گشایش دوباره مدرسه‌ها، هنگامه تجلی و زیبای مهر و محبت و ایثار معلمان و مهرافروز آن را که همزمان است با ایام بزرگداشت دفاع مقدس؛ به صاحبان خرد و اندیشه و به ویژه فرهنگیان گرانقدر و پرتلاش، دلسوز و متعهد و دانش‌آموزان و اولیای عزیز و به همه رهپویان طریق علم و معنویت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

آموزش و پرورش پلی مطمئن میان خانواده، جامعه و آینده محسوب می‌شود، از این رو فرآیند یاددهی و یادگیری در نظام تعلیم و تربیت باید بتواند دانش‌آموزان را واجد مهارت‌هایی کند تا توان حل مسائل گوناگون در دنیای پیچیده امروز را داشته باشند. این نهاد می‌کوشد بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آینده‌سازان را به ژرف اندیشی، ابتکار، کنش‌ورزی، آزادگی، راستگویی، اعتماد به نفس و عزت نفس و در نهایت به حیات طیبه رهنمون سازد.

در 20 ماه گذشته با شیوع ویروس منحوس کرونا و با تعطیل شدن مدارس، آموزش تعطیل نشد. با اهتمام ویژه و مجاهدت‌های علمی معلمان عزیز و بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت‌های مختلف یادگیری از جمله فضای مجازی و بستر شبکه شاد جلوه‌هایی از تعهد و تلاش معلمان سختکوش نمایان شد و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت با درک شرایط موجود در راستای رسالت خطیر خود با خلق ابتکارات جدید به ایفای نقش پرداختند و در سال جاری نیز در اجرای سیاست‌ها و راهبردهای ابلاغی وزارت متبوع و با همت مسئولین در انجام واکسیناسیون همگانی فرهنگیان، پروژه مهر ۱۴۰۰ را که در سطح واحدهای اداری و آموزشی استان پیگیری شد با تعیین تمهیدات و مقدمات لازم، سال تحصیلی جدید را با حضور بیش از یک میلیون دانش آموز در شهرستان‌های استان تهران آغاز می‌کنیم.

در پایان ضمن تبریک مجدد بهار تعلیم و تربیت به فرهنگیان فاضل و فرهیخته از خداوند حکیم می‌خواهم سلامت، سعادت و بصیرت را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای برنامه‌های دولت مردمی، با کمک و همراهی شما فرهنگیان و نخبگان تعلیم و تربیت، ایران قوی را بسازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار