امام جمعه ملارد در افتتاحیه طرح یاوران نماز؛

در هنگام کار و مشغله‌های زندگی، اولویت با نماز است

ملارد(پانا)- آیین افتتاحیه طرح یاوران نماز و مراسم زنگ نماز در آموزشگاه پسرانه علامه حلی آموزش و پرورش ملارد و بصورت پخش زنده در شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
در هنگام  کار و مشغله‌های زندگی، اولویت با نماز است

مراسم افتتاحیه یاوران نماز با همت کارشناسی قرآن، عترت و اقامه نماز آموزش و پرورش ملارد در دبیرستان علامه حلی و کانال راهبران تربیتی شبکه شاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن حسینی نوری، در افتتاحیه طرح یاوران نماز، طی سخنانی بر اهمیت نماز در دین اسلام تأکید کرد و گفت: نماز در آیات قرآن کریم، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و نجات‌دهنده انسان‌ها از فحشا و گناهان است.

امام جمعه ملارد افزود: تنها خواندن نماز کافی نیست و باید همراه آن سایر دستورات دینی را نیز رعایت کرد.

او در مورد نماز بعنوان اولین چیزی است که در قیامت از آن سوال می‌شود، بیان کرد: در قیامت افراد جهنمی اظهار می‌کنند که ما اهل نماز نبودیم و در دستورات دینی هم تأکید شده که در برپایی حکومت، نماز بعنوان مهم‌ترین اصل مدنظر قرار گیرد.

امام جمعه ملارد خاطرنشان کرد: طبق گفته شهید امور تربیتی، شهید رجایی، نماز مهم‌تر از کار است و اثرات معنوی آن به زندگی فرد برمی‌گردد.

همچنین در این مراسم رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، در خصوص وظایف روحانیون طرح امین در مدارس از جمله،برپایی نماز جماعت، فعالیت‌های قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی و پاسخگویی به شبهات دینی سخنانی را ایراد کرد و سپس روحانیون طرح امین در خصوص دغدغه‌ها و نقاط قوت این طرح مطالبی را ذکر کردند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار