زمین‌لرزه چلگرد در استان اصفهان هم احساس شد

اصفهان ( پانا) - مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از آماده‌باش نیروهای امدادی و درمانی در پی زلزله امروز صبح منطقه چلگرد و قلعه خواجه و احساس لرزه در بعضی از نقاط استان اصفهان خبر داد و گفت تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
زمین‌لرزه  چلگرد در استان اصفهان هم احساس شد

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با پانا ، با اشاره به وقوع زلزله امروز صبح، اظهار کرد: این زلزله به صورت لرزه در ساختمان‌های فولادشهر، زرین‌شهر، مناطق غربی، جنوب غرب و مرکزی استان اصفهان توسط ساکنان احساس شد، و برخی از آنها از ترس از منزل بیرون آمدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه زلزله امروز صبح دو پس لرزه 3 ریشتری به دنبال داشت، گفت: به سرعت به عوامل امدادی دستور آماده باش داده شد و در تمامی روستاهای اطراف ارزیابی زلزله مبنی بر خسارت وارده انجام شد و خوشبختانه تا این لحظه خسارتی گزارش نشده است.

وی ادامه داد: به استان‌های خوزستان و چهارمحال بختیاری هم برای کمک اعلام آمادگی کردیم ولی تا کنون درخواست کمک از استان‌های مذکور نشده است.

شیشه‌فروش تصریح کرد: این زلزله در 33 کیلومتری چلگرد استان چهار محال بختیاری، 37 کیلومتری قلعه خواجه استان خوزستان و 63 کیلومتری ایذه در استان خوزستان و نزدیک‌ترین مراکز استان 102 کیلومتری شهرکرد و 158 کیلومتری اهواز رخ داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار