طوفان به تاسیسات برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان چه میزان خسارت زد

تهران (پانا) - با عبور طوفان حاره‌ای شاهین از سواحل دریای عمان و شهرستان چابهار، به بخشی از تاسیسات، تجهیزات، خطوط و پست‌های فشار قوی امور انتقال نیروی ناحیه جنوب شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون تومان خسارت وارد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۰۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
طوفان به تاسیسات برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان چه میزان خسارت زد

به گزارش وزارت نیرو، "علیرضا پرنده‌مطلق" مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: در منطقه چابهار، همه گروه‌های عملیاتی و مسئولان اجرایی امور انتقال نیروی ناحیه جنوب شرکت در شرایط آماده‌باش کامل جهت مقابله با شرایط بحرانی به‌سر می‌برند.

​وی با اشاره به خسارت ناشی از وقوع طوفان و بارندگی شدید دو روز گذشته به بخشی از تاسیسات و تجهیزات امور انتقال نیروی جنوب، افزود: نواقص و معایب شبکه با اقدامات اجرایی گروه‌های عملیاتی، در کمترین زمان ممکن برطرف شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، آسیب جدی به ساختمان پست 63 کیلوولت پسابندر، پارگی سیم فیبر نوری خط انتقال 230 کیلوولت پلان- چابهار و در پی آن معیوب شدن تجهیزات اکتیو پست‌های 230 کیلوولت پلان و چابهار، آب بردگی پایه تیرهای خطوط فوق توزیع پسابندر و زرآباد را از جمله خسارت‌های وارد شده به شبکه برق استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار