کسب رتبه برگزیده کشوری آموزگار گلستانی در جشنواره تولید محتوای چندرسانه‌ای معلمان آموزش ابتدایی

گلستان(پانا)- محتوای آموزشی تولید شده آموزگار گلستانی در جشنواره تولید محتواهای چندرسانه‌ای معلمان آموزش ابتدایی جزء 3 اثر برگزیده کشوری انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برگزیده کشوری آموزگار گلستانی در جشنواره تولید محتوای چندرسانه‌ای معلمان آموزش ابتدایی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، سیده هما عقیلی، معاون آموزش ابتدایی استان گلستان گفت: برگزاری جشنواره «تولید محتواهای چندرسانه ای معلمان آموزش ابتدایی» بر اساس برنامه درسی در 6 پایه تحصیلی توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت متبوع و با همکاری قطب تولید محتوای کشوری برگزار شد. تولید این آثار به منظور تقویت انگیزه های معلمان و بسترسازی برای بسط و توسعه تجارب آنان با رویکرد حل مسئله در تولید مواد و رسانه های یادگیری بوده است.

عقیلی تقویت روحیه خودباوری در معلمان علاقمند و توانمند دوره آموزش ابتدایی جهت توسعه صلاحیت‌های حرفه‌ای و تولید محتوای آموزشی چندرسانه‌ای، شناسایی ظرفیت‌های فکری و فنی معلمان فناور و خلاق با رویکرد کاربست فناوری در آموزش و یادگیری، تشکیل بانک محتواهای چندرسانه‌ای و دست‌ساز معلمان مطابق با اهداف برنامه درسی، ارائه الگوی آموزشی نوین و جذاب و متنوع سازی محیط یادگیری، استفاده از ظرفیت بازی و هنر در تلفیق آموزش و یادگیری ماندگار دانش آموزان را از اهداف این جشنواره برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی استان گفت: در این جشنواره بیش از 30 اثر دریافت شد که پس از تفکیک و فهرست بندی آثار به‌منظور ارزیابی نهایی به قطب ارزیابی و تولید محتوای کشوری‌ مستقر در استان آذربایجان شرقی ارسال شد.

عقیلی افزود: بر اساس ملاک‌های تعیین‌شده آثار ارسالی توسط قطب‌ ارزیابی و تولید محتوای کشوری اعتبارسنجی و ارزیابی شد که محتوای آموزشی تولید شده آموزگار گلستانی جزء سه اثر برگزیده کشوری قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ این آثار در کانال‌های کشوری چندرسانه‌ای پایه مربوطه در شبکه شاد بارگذاری می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار