ارسال ۲۸۳ اثر به دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر»

اردبیل(پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از ارسال ۲۸۳ اثر به دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر» در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ارسال ۲۸۳ اثر به دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی «ماه منیر»

به گزارش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل ،عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر افزود: جشنواره در بخش‌های اشعار فارسی، ترکی، عربی و کردی برگزار می‌شود و ۲۸۳ اثر از ۱۹ استان و ۴۱ شهر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۷۷ اثر شعر ترکی، ۱۷۶ اثر شعر فارسی، ۲ اثر شعر عربی، یک اثر فارسی و ترکی و یک اثر نیز به زبان کردی و همچنین ۲۶ مورد نیز شعر کودک و نوجوان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اختتامیه دومین دوره سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر در ۲۷ ماه صفر مصادف با ۱۲ مهرماه با حضور شعرا، مداحان و شخصیت‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار و نفرات برگزیده تجلیل خواهند شد.

بحرالعلومی گفت: ابعاد زندگی، مقام علمی، معرفت و ادب، شجاعت و دلاوری، ولایت و کرامت و شهادت آقا اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) موضوعات دومین دوره از سوگواره ملی شعر عاشورایی ماه منیر است و علاقه‌مندان در قالب‌های مختلف شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و ...) و شعر نو (آزاد، سپید و ...) آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار