از تبلیغات سوء تا واقعیت محقق شده

واکسیناسیون تنها راه حل شکست کرونا است

ورامین(پانا) - ‍ تفسیری در باب دوگانگی تزریق واکسن کرونا نشان می‌دهد قبل از کشف آن، همواره سرخط خبرها نشان از مرگ و میر غیرمنتظره داشت و در این بین کادر پزشکی از بیشترین تلفات برخوردار بودند، ولی پس از واکسینه‌شدن، آمار بصورت محسوس کاهش یافت.

کد مطلب: ۱۲۱۹۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
از تبلیغات سوء تا واقعیت محقق شده

ویروس کرونا در ابتدا بسیاری از مدافعان سلامت را نشانه گرفت تا جایی‌ که در ماه‌های اول و در خط مقدم، شاهد از دست دادن سفیدپوشان عزیزمان بودیم. این بحران منجر به چالش بزرگی شد؛ چراکه هر روزه و بخاطر سرایت سریع از فرد بیمار، پرستاران اولین قربانیان به شمار می‌رفتند.

بر اساس اطلاعات واصله محقق شد، با کشف واکسن و تزریق آن، مدافعان سلامت از ایمنی قابل توجهی برخوردار شدند که نسبت به گذشته تلفات جانی کاهش غیرمنتظره‌ای را نشان می‌داد.

در ادامه و با فراگیری واکسیناسیون، علاوه بر تامین سلامت شهروندان، حقانیت تبلیغات جهت تشویق به تزریق به اثبات رسید. اما در این میان برخی افراد با هدف کمرنگ جلوه دادن تأثیر مبارزه با کرونا از طریق واکسن، تلاطم فکری را نشانه رفته و خانواده‌ها را در دوگانگی و سردرگم نگاه داشتند.

ولی نکته قابل تامل در کاهش مرگ و میر را در تزریق واکسن ضد کرونا باید جستجو کرد که این امر نه تنها در کشورمان بلکه در جهان قابل مشاهده است.

بنابراین باید اشاره کرد تنها واکسن توانسته در مسیر نابودی کرونا نقش موثری ایفا کند که امید می‌رود با ایجاد اطمینان خاطر در دل و ذهن شهروندان به زودی و برای رهایی از کابوس قرن، جشن شادی برپا کنیم.

خبرنگار: علیرضا فرجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار