کهگیلویه و بویراحمد مقصد پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور

تهران (پانا) - آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پنجمین سفر استانی، صبح امروز وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
کهگیلویه و بویراحمد مقصد پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رئیس جمهور صبح جمعه در بدو ورود به فرودگاه شهدای یاسوج از سوی آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار و جمعی از مسئولین استانی مورد استقبال قرار گرفت.

وزیران کشور، نیرو، نفت، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی رئیس جمهور را در سفر استانی به کهگیلویه و بویر احمد همراهمی می‌کنند.

دیدار با نخبگان و فرهیختگان استان، شرکت در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه‌های سفر استانی رئیس جمهور است.

سید ابراهیم رئیسی با ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع مردم شریف این استان، گفت: قبل از انجام سفر بررسی‌هایی نسبت به مشکلات و نیازهای استان انجام شده و آقای استاندار نیز در آخرین جلسه دولت جمع‌بندی خوبی از مسایل در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، نفت و گاز و گردشگری ارایه کردند.

رئیس جمهور افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به نعمت‌های خوبی که خداوند به این استان عطا کرده و دارابودن زمینه‌های خوب اقتصادی، نباید با مشکلاتی مثل محرومیت یا بیکاری مواجه باشد و امیدواریم بتوانیم با همکاری جوانان استان، مدیران، نمایندگان، مسئولان و با راهنمایی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان، گام‌های مؤثری برای حل مشکلات برداریم.

رئیسی با عذرخواهی از مردم استان بدلیل فراهم نبودن امکان دیدار حضوری و عمومی با توجه به شیوع بیماری کرونا، گفت: سعی خواهیم کرد در دیدارهایی که با برگزیدگان و منتخبین مردم استان داریم، سخنان آنها را شنیده و مسایل استان را مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار