نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی:

از خودگذشتگی، برنامه‌ریزی راهبردی و تلاش مجاهدانه، راهکار حل مشکلات جامعه است

سمنان (پانا) - نماینده گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از خودگذشتگی، برنامه‌ریزی راهبردی و کارشناسی و تلاش مجاهدانه راهکار حل مشکلات جامعه است و مدیران باید این مهم را مدنظر داشته باشند، گفت نیروهای انقلابی برای دستیابی به موفقیت و رفع مشکلات جامعه همراه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی که در پست‌های مدیریتی قرار دارند، باشند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
از خودگذشتگی، برنامه‌ریزی راهبردی و تلاش مجاهدانه، راهکار حل مشکلات جامعه است

اردشیر مطهری، در مراسم معارفه استاندار سمنان، با عنوان این مطلب که بیش از ۴۰ سال از انقلاب و جنگ تحمیلی می‌گذرد و امروز در حوزه پیشرفت علمی و پزشکی سرآمدیم و در قدرت نظامی صاحب تکنولوژی هستیم، ادامه داد: روی کار آمدن دولت مردمی، نوید روزهای روشن را داده و امید و روحیه را در مردم زنده کرده است.

وی با اشاره به اینکه استان سمنان ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی را در بعدهای مختلف دارد که می‌تواند در کشور نقش‌آفرینی کند، تصریح کرد: در این شرایط سخت معیشتی مردم، دوندگی و ازخودگذشتگی لازمه کار است و نیروهای انقلابی باید کمک کنند تا برادران در پست‌های مدیریتط جدید، مسیر سخت را با خدمتگزاری به مردم طی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم استاندار جدید سمنان از ظرفیت بالقوه و بالفعل استان در جهت تحقق آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار