انهدام باند سارقان 70 میلیاردی اماکن خصوصی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند 5 نفره سارقان انبار فروشگاه ها و شرکت های تولیدی خبر داد و گفت اعضای این باند در مدت کوتاهی بیش از 5 فقره سرقت به ارزش تقریبی 70 میلیارد ریال مرتکب شده بودند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان 70 میلیاردی اماکن خصوصی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی بیان کرد: در پی ارجاع پرونده ای از کلانتری قلعه نو مبنی بر سرقت از انبار تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی به ارزش20 میلیارد ریال بررسی موضوع در خصوص شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآکاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان این که در تحقیقات محلی مشخص شد که سارقان 4 نفر بوده و با استفاده از 2 دستگاه خودروی وانت پیکان و پژو 405 اموال موجود در انبار را سرقت کرده اند، عنوان کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد خودروی وانت پیکان سارقان، مسروقه بوده و سابقه ثبت در کلانتری افسریه دارد.
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در بررسی های پلیسی در نهایت 2 تن از متهمان که در حال فروش اموال مسروقه در فضای مجازی بودند شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر و به سرقت اموال مسروقه با همکاری 2 تن از همدستشان معترف کردند.
این مقام انتظامی به اعتراف سارقان به 3 فقره سرقت دیگر از انبار نگهداری کالا و لوازم خانگی در خیابان "فدائیان اسلام" و "کهریزک" و 2 فقره سرقت خودرو اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در ادامه یکی از سارقان و مالخر اموال سرقتی دستگیر و در بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهمان 50 میلیارد ریال از اموال سرقتی کشف شد.
رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: تلاش کارآگاهان برای دستگیری سارق متواری و کشف اموال سرقتی همچنان ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار