جشن عاطفه‌ها، جشن زیبایی

گلستان(پانا)- جشن عاطفه‌ها مصادف با آخرین روز از هفته دفاع‌مقدس در شهرستان کردکوی استان گلستان با حضور معاون پرورشی، فرهنگی استان، معاون کمیته امداد استان، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مسئولین دیگر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها، جشن زیبایی

در ابتدا عباس عباسی، معاونت کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: ۳۷۰ هزار دانش آموز در سطح استان داریم که ۱۷ هزار نفر از آنها تحت پوشش خانواده بزرگ کمیته امداد هستند. شهرستان کردکوی در ارتباط با پوشش دانش آموزان بسیار فعال و کوشا بوده و این بسیار امری ارزنده است. در سال گذشته ما توانستیم ٢ هزار تبلت خریداری کرده و بین دانش آموزان نیازمند که در ابتدا آن هارا شناسایی کرده بودیم توزیع کنیم. با تمام تلاش ها و کمک های مسئولین و شما بزرگواران، باز هم این کودکان، نیازمند محبت های بی دریغ شما هستند.

وی در ادامه بیان کرد: ۸۲ هزار خانواده یعنی ۱۵۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که ماهانه به حساب این عزیزان مبلغی واریز می شود اما باز هم با یاری شما عزیزان این مشکلات می‌تواند به طور شگفتی کاهش یابد. ما وظیفه داریم بعنوان انتقال دانش و ارزش به نسل آینده ساز چنین جشن ها و مراسم هایی را برگزار کنیم که نسل آینده ساز ما یاد بگیرد به هم نوع خود کمک کند و این ارزش پایدار و جاری بماند. با برگزاری این جشن و مراسم هایی از این قبیل قصد داریم مفهوم کمک به هم نوع را به فرزندان خود در جامعه آموزش دهیم.

در ادامه مدیرآموزش پرورش شهرستان کردکوی نیز عنوان کرد: امروز شما عاطفه های خودتان را جشن می گیرید، شما مهربانی های خود را بین آن هایی که نداشته اند تقسیم کرده اید. زمانی که در سختی ها و فشار اقتصادی و در روزهای تحریم به سر می بریم، باید بتوانیم به دیگران کمک کنیم، امروزه در همه جای کشور ما کسانی هستند که توانایی بخشش دارایی های خویش را دارند و به دیگران کمک می کنند، بنابراین جامعه ما زمانی ایده آل خواهد شد که تمامی اقشار جامعه از امکانات برخوردار باند.

وی تاکید کرد: ما امیدواریم که بتوانیم با پرورش آینده سازانی که یاد گرفته اند به دیگران انفاق کنند و ببخشند جامعه ای به دور از کودکان منتظر و چشم به راه داشته باشیم و آن روزها دور نیست، چرا که ما مردمانی بخشنده توام با قلبی پاک و بی آلایش داریم که همواره و در تمام لحظات در کنار یکدیگر خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار