مشارکت مردم در شور عاطفه‌ها؛ پاسخی به دغدغه دانش‌آموزان کم برخورداراست

تهران(پانا) - کارپرداز مجلس دانش‌آموزی شهر تهران، توزیع هر چه سریع‌تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند مهم برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردم در شور عاطفه‌ها؛ پاسخی به دغدغه دانش‌آموزان کم برخورداراست

در حاشیه مراسم شور عاطفه ها، نگار مهدی دوست؛ کارپرداز مجلس دانش آموزی شهر تهران بیان کرد: جشن عاطفه ها فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم نوعانشان هستند، با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت نابسامان مالی خانواده‌ها انتظار می‌رود مردم نوع‌دوست با شرکت در جشن عاطفه‌ها دانش آموزان بی بضاعت را یاری رسانند.

وی همچنین در خصوص هدف برگزاری این مراسم اظهار کرد: می بایست عموم مردم، دستگاه‌های اجرایی و به ویژه آموزش و پرورش و خیرین و نیکوکاران با مشارکت چشم‌گیر در جشن‌های احسان و نیکوکاری و عاطفه‌ها در ترویج فرهنگ نوع‌دوستی سهیم باشند که در واقع این امر پاسخی به دغدغه دانش آموزان کم برخورداراست.

مهدی دوست در پایان توزیع سریع این هدایا را امری واجب برشمرد و بیان کرد: توزیع هر چه سریع‌تر هدایای مردم نیکوکار در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعداد‌های بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم شود بسیار مهم است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار