رئیس اداره تبلیغات شهرستان‌ ری:

با ترویج فرهنگ اسلام و ایثار، نسل‌های جدید می‌توانند در راه دفاع از اسلام قدم بردارند

شهرری(پانا) - بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و آیین نواختن زنگ ملی ایثار، مقاومت و شهادت با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در مدرسه عفت آهنگری ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
با ترویج فرهنگ اسلام و ایثار، نسل‌های جدید می‌توانند در راه دفاع از اسلام قدم بردارند

حجت‌الاسلام و المسلمین علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری در حاشیه بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس و آیین نواختن زنگ ملی ایثار، مقاومت و شهادت در گفتگو با پانا اظهار کرد: ما باید شرایطی که در سال ۱۳۵۹ انقلاب و کشور بوده است را به جوانان و نوجوانان معرفی کنیم و اینکه که ما در چه شرایطی بوده‌ایم باید به آن‌ها گفته شود، که هدف از حمله عراق و پشتیبانی ابر‌قدرت‌ها از آن‌ها چه بوده است.

او ادامه داد: ما تنها با عراق در جنگ نبوده‌ایم بلکه صدام در آن زمان مورد حمایت کشورهای ابر‌قدرت بوده است، تا بتوانند به وسیله صدام به کشورما نفوذ پیدا کنند و انقلاب ‌ما را از بین ببرند.

کنگرلو عنوان کرد: ما اگر فرهنگ اسلام که همان ایثار، از خودگذشتگی، ایمان و تقوا است، را ترویج دهیم، قطعا همه افراد نسل‌ما در این راه قدم بر خواهند داشت و مهم‌ترین آن این است که انسان با دین و اعتقادات شیعه آشنا شود و همان راه، را در پیش بگیرد.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار