در حاشیه آیین زنگ ملی ایثار و مقاومت

زنگ ملی ایثار و مقاومت نواخته شد 

تهران(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از وظایف عمده و کارکرد های آموزش و پرورش را انتقال فرهنگ و ارزش ها به نسل بعدی دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ملی ایثار و مقاومت نواخته شد 

عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران درباره هدف برگزاری آیین زنگ ملی ایثار و مقاومت در گفت و گو با پانا گفت: یکی از وظایف عمده و کارکرد های آموزش و پرورش انتقال فرهنگ و ارزش ها به نسل بعدی است، دفاع مقدس مهم ترین تلاش، کوشش و ایثار مردم ایران بوده است که باید به عنوان ارزش به نسل های آینده منتقل شود و این وظیفه آموزش و پرورش است.

وی افزود: همچنین این زنگ امروز به صورت نمادین در مدرسه شاهد مبشر نواخته می شود و به صورت هماهنگ در سراسر کشور نیز به صدا در می آید.
فولادوند خاطرنشان کرد: در طول سال آموزش و پرورش اقدامات زیادی در این حوزه انجام می دهد و کار انتقال و آشنایی ارزش ها به کودکان و نوجوانان را از وظایف خود می داند.

همچنین در ادامه این مراسم امیرمهدی ساکی؛ منشی کمیسیون آموزش و سلامت مجلس دانش آموزی کشور گفت: با توجه به اینکه تشکل های دانش آموزی زندگی نامه شهدا را الگوی خودشان قرار داده اند و عضوی از جامعه دانش آموزی ما را تشکیل می دهند و خود دانش آموزان هستند که تشکل ها را می‌سازند و به وجود می آورند در نتیجه باعث انتقال فرهنگ اسلامی از نسل های قبل به نسل ما می‌شود و می توانیم تمامی انتقال فرهنگ و ایثار و مقاومت از نسل های قبل به نسل جدید را در این تشکل ها ببینیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده های شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ حمیدرضا رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار