چه چیزی سبب تاخیر در عرضه گوشی جدید سامسونگ شد

تهران (پانا) - شرکت سامسونگ به علت کمبود تراشه عرضه آنلاین گوشی جدید خود را به تاخیر انداخت.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
چه چیزی سبب تاخیر در عرضه گوشی جدید سامسونگ شد

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا شرکت سامسونگ خصوصیات گوشی جدید Galaxy S21 FE را فاش کرد. این گوشی جدید قرار بود در ماه آگوست به بازار عرضه شود، اما به دلیل کمبود تراشه ارائه آن به تاخیر افتاد. روز یکشنبه، مقامات سامسونگ اظهار کردند: "ما عرضه آنلاین Galaxy S۲۱FE را که برای اواسط اکتبر برنامه ریزی شده بود، لغو کردیم. "

براساس گزارش‌ها، سامسونگ به دلیل کمبود تراشه جهانی و عملکرد بالای فروش Galaxy Z Flip ۳ به این فکر افتاده است. گوشی جدید سامسونگ قرار بود از تراشه Snapdragon 888 و گره پردازشی ۵ نانومتری این شرکت استفاده کند. همچنین این شرکت برای کاهش قیمت تلفن گلکسی S21 صفحه نمایشگر گوشی جدید خود را تغییر داده است.

به نظر می‌رسد که سامسونگ نمی‌خواهد خود را خیلی ضعیف نشان دهد و ترجیح می‌دهد روی ساخت موبایل‌های تاشو متمرکز شود. انتشار اخیر سری آیفون ۱۳ و سری پیکسل ۶ آینده ممکن است سامسونگ را نگران کند که آیا Galaxy S۲۱ FE می‌تواند در بین مدل‌های رده بالای اپل و گوگل حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر؟

انتظار می‌رود سامسونگ محصول جدید خود را به صورت محدود در بازارها عرضه کند تا بتواند به اندازه کافی تراشه Snapdragon ۸۸۸ را برای استفاده در Galaxy Z Flip ۳ ذخیره کند. گفته شده، Galaxy S۲۱ FE دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ است.

خصوصیات گوشی گلکسی S21 چیست؟

گوشی جدید سامسونگ، دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه با لنز ۳۲ مگاپیکسل اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است. همچنین این گوشی از یک باتری ۴۳۷۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود S21 دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار