بررسی ابهامات طرح رتبه بندی معلمان با حضور نماینده مردم قم در مجلس
قم(پانا)- طرح رتبهبندی معلمان در نشست نمایندگان معلمان با نماینده مردم قم در مجلس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و 13 مورد از ابهامات آن شناسایی شد.
«حمیدرضا اورعی» مسئول کارگروه های مشورتی و نظارتی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: «طرح رتبه بندی معلمان نزدیک ۹ سال است که بین مجلس و دولت معطل مانده و ابهامات زیادی در آن وجود دارد.»
وی افزود: «در پی درخواست های معلمان مبنی بر بررسی کارشناسی طرح رتبه بندی و رفع اشکالات آن، روز یکشنبه هفته جاری، نشستی با حضور نمایندگان معلمان و نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در تالار مرکزی شهر برگزار شد.»
اورعی ادامه داد: «در این نشست که با محوریت کارگروه مشورتی و نظارتی نماینده قم برگزار شد، طرح رتبه بندی معلمان بر اساس آخرین گزارش کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس در قالب ۹ ماده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.»
وی افزود: «در نشست فوق، نمایندگان معلمان، مباحث و نظرات کارشناسی و تخصصی خود را پیرامون آخرین گزارش کمیسیون ارائه دادند و در جمع بندی، ۱۳ مورد ابهام شناسایی شد که باید برطرف شود.»
مسئول کارگروه های مشورتی و نظارتی، با اشاره به ثبت طرح رتبه بندی در سامانه قانون گذاری مجلس خاطرنشان کرد: «نمایندگان مجلس تا دهم مهرماه جاری فرصت دارند پیشنهادات خود را در مورد طرح ارائه دهند و در سامانه ثبت کنند.»
وی افزود: «در همین راستا لازم است نمایندگان معلمان نظرات خود را به نماینده قم ارائه دهند تا پس از جمعبندی، در موعد مقرر در سامانه ثبت شود.»
اورعی ادامه داد: «امیدواریم با تلاش های نماینده مردم قم در مجلس، آنچه که حق معلمان است، در قالب طرح رتبه بندی احقاق شود.»
ارسال دیدگاه