وزیر کشور از آمادگی برای بازگشت زوار اربعین خبر داد

تهران (پانا) - وزیر کشور اعلام کرد که تمهیدات لازم در زمینه بهداشت و حمل و نقل زوار ایرانی در جلسه ستاد اربعین جهت رفاه حال زوار ایرانی در حال بازگشت از عراق به ایران در نظر گرفته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور از آمادگی برای بازگشت زوار اربعین خبر داد

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در گفت و گویی اظهار کرد: جلسه ستاد اربعین برای اطمینان از روند صحیح تصمیماتی جهت تحقق رفاه حال زوار درحال بازگشت از عراق به ایران تشکیل شد و در این جلسه کمیته های مختلف و دستگاه های زیربط هم حضور داشتند.

وزیر کشور ادامه داد: بهداشت در بازگشت زوار از عراق به ایران مهم ترین موضوعی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. در واقع تمهیداتی را برای زوار در نظر گرفتیم تا به هنگام بازگشت با تست های فوری کرونا، وضعیت آنها را ارزیابی کنند.

وحیدی افزود: زواری که مشکلی نداشته باشند به راحتی وارد ایران می شوند اما اگر تست کرونای بعضی دیگر مثبت باشد باید قرنطینه ای موقتی را سپری کنند تا به شکل امن به مناطق خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه به بحث کمیته حمل و نقل هوایی و زمینی پرداختیم تا نظارت دقیقی بر روی زواری که با هواپیما وارد ایران می شوند، انجام پذیرد. باید ۲ دز واکسن و تست های لازم در فروردگاه مبدا کنترل شوند و همچنین این عوامل نباید مانع تاخیر پرواز زوار شود.

وزیر کشور اضافه کرد: در حمل و نقل زمینی هم اتوبوس های لازم و به اضافه خودروهای شخصی مسافران به مرز اعزام می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار