معاون عملیات نزاجا: ارتش شرایط بازگشت از مرزهای شلمچه و چذابه را مهیا کرده است

تهران (پانا) - معاون عملیات نزاجا عنوان کرد که همزمان با بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از سفر زیارتی کربلای معلی، ارتش جمهوری اسلامی ایران با تشکیل ستاد اربعین تمامی تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه، را مهیا کرده است.  

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون عملیات نزاجا: ارتش شرایط بازگشت از مرزهای شلمچه و چذابه را مهیا کرده است

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ امیر سرتیپ فرهاد آریانفر اظهار کرد: تمهیدات لازم در مرزهای شلمچه و چذابه توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران مهیا است تا زائران در سلامت کامل وارد کشور شوند.

معاون عملیات نزاجا ادامه داد: تیم‌های پزشکی و امدادی را در مرزها مستقر کرده‌ایم. استقرار تیم‌های پزشکی، برپایی ایستگاه تشخیص سریع کرونا، استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی بخشی از امکاناتی است که یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل در بازگشت زائران در مرزهای شلمچه و چذابه برقرار کرده است.

امیر سرتیپ آریانفر عنوان کرد: یگان‌های مناطق غرب و جنوب غرب ارتش با تمام توان در خدمت زائران امام حسین (ع) هستند تا در سلامت کامل به میهن اسلامی برگردند.

وی افزود: یک فروند بالگرد ۲۱۴ با قابلیت اورژانس هوایی از پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان با ظرفیت تیم مجرب پزشکی در مناطق مرزی مستقر است که چنانچه لازم شد بلافاصله ماموریت خود را انجام دهد.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در صورت نیاز این آمادگی را دارد که ظرف روزهای آینده با برپایی بیمارستان صحرایی نسبت به ارائه خدمات پزشکی در مرزهای شلمچه و چذابه اقدام کند.

وی به برپایی ایستگاه تشخیص سریع بیماری کرونا در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره و تصریح کرد: مهمترین موضوع برای روزهای برگشت برپایی ایستگاه تشخیص کرونا سریع است و امروز تیم های پزشکی مجرب نیروی زمینی ارتش با برپایی این نوع ایستگاه ها در حوزه سلامت زائران گام بلندی را برداشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار