زیباسازی مدارس قم با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش

قم(پانا)- مدیر منطقه 2 شهرداری قم از انجام طرح های‌ پاکسازی و زیباسازی مدارس با همکاری آموزش و پرورش خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
زیباسازی مدارس قم با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش

«رضا رحیمی» مدیر منطقه دو شهرداری قم، با بیان اینکه آماده‌سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش در حال انجام است، اظهار کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی، طرح‌های بسیاری در زمینه پاکسازی و زیباسازی مدارس انجام‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده افزود: در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ‌آمیزی دیوار مدارس، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش آموزان با خط‌کشی معابر و نصب علائم هشداردهنده، لکه‌گیری و بهسازی آسفالت معابر، پاکسازی و رفت‌وروب معابر منتهی به مدارس، هرس درختان، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس و … انجام‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ابراز کرد: واحد ترافیک منطقه نیز به منظور ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس نسبت به بازبینی خطوط عابرپیاده و سرعت‌گیرهای مقابل مدارس، نصب و ترمیم علائم ترافیکی و هشداردهنده منتهی به مدارس و نصب تابلوهای ایمنی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری خاک و نخاله‌های اطراف مدارس، لایروبی کانال‌ها، نظافت و شستشوی محوطه مدارس، خیابان‌ها، جداول از دیگر اقدامات اجرایی شهرداری در طرح استقبال از مهر بود.

رحیمی در پایان یادآور شد: با توجه به وضعیت کرونا و اهمیت سلامتی شهروندان و دانش آموزان برای مدیریت شهری، این منطقه نسبت به ضدعفونی اطراف مدارس، معابر و ایستگاه‌های اتوبوس اقدام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار