سرپرست وزارت آموزش و پرورش در اهواز:

شهید لندی یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد

اقدام فداکارانه شهید لندی تجلی بالاترین شاخصه‌های فرهنگی یک ملت است

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه شهید لندی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید بیان کرد ایثار شهید لندی در راه نجات هموطنانش تجلی بالاترین شاخصه‌های فرهنگی ملت ایران است.

کد مطلب: ۱۲۱۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شهید لندی یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد

علیرضا کاظمی؛ صبح امروز دوشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۰ در ابتدای ورود خود به اهواز اظهار کرد: دانش آموز شهید لندی ادامه دهنده راه شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش آموز شهید ایران اسلامی بود و به تعبیر ریاست محترم جمهور یک الگوی برجسته در کشور است.

وی با تشریح هدف سفر خود به خوزستان توضیح داد: به عنوان عضو کوچکی از خانواده تعلیم و تربیت کشور حامل پیام تسلیت اعضای هیات دولت به خانواده شهید لندی هستم. بی شک این شهید والامقام تجلی ارزش های والای انسانی و شاخصه های فرهنگی ملت عزیز ایران است.

کاظمی در ادامه با تاکید بر اهمیت جایگاه این شهید در بین ملت ایران خاطرنشان کرد: همه ما به این دانش آموز و قهرمان ملی افتخار می کنیم. مقام معظم رهبری با موافقت بر (در حکم شهید تلقی شدن) این قهرمان بالاترین مقام را به ایشان اعطا کردند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پایان یادآور شد: ماموریت انتقال ارزش های یک ملت به نسل بعدی بر عهده مجموعه تعلیم و تربیت کشور است و روایت این رویداد و فداکاری این قهرمان ملی نیز می بایست به نحو احسنت به نسل بعد منتقل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار