گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - گرامی داشت  هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه سیدالشهداء(س)، فرمانده مرکز دفاع مقدس دانشگاه افسری تربیت پاسداری امام حسین(ع) و سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سالن وحدت این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا(س) در این برنامه اظهار کرد: اولین عنصر مهم در دفاع مقدس امام‌خمینی(ره) و دومین عنصر، سربازان و رزمندگان بودند که می‌توان گفت در عنصر دوم تمام مردم نقش خود را بی‌نظیر انجام داده‌اند؛ تمام تاریخ را هم که بخوانیم؛ در دفاع مقدس نقش مردم بی‌همتا بوده است و نقش جوانان و نوجوانان، همچنین مردم چه در نقش دانش‌آموزی، دانشجویی و فرهنگی بسیار موثر بوده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(س)، با اشاره به فداکاری شهید محمدحسین فهمیده در جنگ گفت: او تنها ۱۴ ساله نبود بلکه از نظر من ۱۴۰۰ ساله بوده است این حاصل تربیت دینی و اسلامی ما است، این تنها یک آموزش و یک حرف نیست بلکه همه این‌ها از یک نسل بلند سرچشمه می‌گیرد که از ژن‌های مختلف تربیتی تشکیل شده است و همه این‌ها باهم حسین فهمیده شده‌اند.

او در ادامه افزود: کار آموزگاری در جبهه؛ در هیچ کجای دنیا نیست که در خطوط مقدم، خطوط پدافندی و غیره امکان تحصیل برای دانش‌آموز را فراهم کنیم.

سردار ذوالقدر با اشاره به خطرات فضای مجازی برای نوجوانان و جوانان عنوان کرد: در گذشته جنگ‌ با خراب کردن ساختمان‌‌ها و خانه‌ها انجام می‌شد اما امروزه در این فضا روح بچه‌ها در خطر افتاده است، نوجوانان و جوانان در فضای مجازی اسیر و مجروح شده‌اند اما خودشان از آن اطلاع ندارند ولی ما نباید به طور کلی آن را حذف کنیم؛ پیشرفت خوب است اما باید در کنار آن فرزندان خود را درست تربیت کنیم تا دیگر هیچ قبحی در آن نباشد.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار