رقیب اول والیبال جوانان ایران در پلی‌آف قهرمانی جهان را بشناسید

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان سال 2021 به مصاف مصر قهرمان قاره آفریقا می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رقیب اول والیبال جوانان ایران در پلی‌آف قهرمانی جهان را بشناسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در این مرحله در گروه G با تیم‌های تایلند، مصر و مراکش رقابت خواهد کرد و ملی‌پوشان جوان ایران روز دوشنبه (پنجم مهر) از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف مصر قهرمان سال 2021 آفریقا می‌روند.

قهرمان آفریقا در مرحله گروهی در گروه A حضور داشت و با سه شکست برابر تیم‌های جمهوری چک (سه بر یک)، ایتالیا (سه بر صفر) و تایلند (سه بر یک) به کار خود پایان داد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

این تیم که با 43 امتیاز در رتبه هشتم جهان است، در دوره گذشته این رقابت‌ها در جایگاه سیزدهم قرار گرفت و در این دوره نیز برای یکی از جایگاه‌های نهم تا پانزدهم به میدان می‌رود. رتبه شانزدهم به کامرون که در مسابقات حضور نیافت، تعلق می‌گیرد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران نیز در مرحله گروهی این رقابت‌ها دو شکست سه بر دو برابر بلژیک و آرژانتین تجربه کرد و با پیروزی برابر مراکش به عنوان تیم سوم گروه C (یک برد و پنج امتیاز) به مرحله بعد صعود کرد و فردا (دوشنبه) در نخستین بازی مرحله دوم به مصاف مصر می‌رود.

میانگین قدی بازیکنان مصر 192 سانتی‌متر است و این داده آماری برای تیم ایران برابر با 198 سانت است که شرایط بهتری برای بازیکنان ایران در دفاع و اسپک مقابل مصر فراهم خواهد کرد.

هانی مصطفی هدایت تیم ملی والیبال جوانان مصر را در رقابت‌های جهانی سال 2021 بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار