برگزاری اولین جلسه شورای دبیران دبیرستان‌های دکتر حسابی چناران

چناران (پانا)- اولین جلسه شورای دبیران دبیرستان‌های دکتر حسابی چناران درسال1400 با حضورمدیر آموزش و پرورش چناران به همراه کارشناسان ارزیابی عملکرد و روابط عمومی و کلیه دبیران و عوامل اجرایی دبیرستانهای حسابی در محل نماز خانه این آموزشگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین  جلسه شورای دبیران دبیرستان‌های دکتر حسابی چناران

جلسه شورای دبیران دبیرستان های دکتر حسابی با حضورمدیر آموزش و پرورش چناران به همراه کارشناسان ارزیابی عملکرد و روابط عمومی و کلیه دبیران و عوامل اجرایی دبیرستانهای حسابی در محل نماز خانه این آموزشگاه برگزار شد.

علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش چناران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی و تسیلت ایام عزاداری و تسلیت فرار رسیدن اربعین حسینی از فعالیت دبیران و معلمان در سال تحصیلی گذشته که در فضای مجازی برگزار شده تقدیر و تشکر کرد و گفت: معلمان در این ایام و با توجه به شیوع بیماری کرونا معلمان با از خودگذشتگی و ایثار ثابت کردند هیچگاه تعلیم و تربیت دانش آموزان تعطیل نخواهد شد.

شمشادی شورای دبیران مدارس را از مهمترین و تاثیر گذار ترین شورا ها در مدارس بیان کرد و گفت: در باب اهمیت شورای دبیران همین بس که توسط دبیران نماینده معلمان انتخاب میشود که نماینده دبیران یکی از ارکان شورای مای و شورای مدارس می باشد و نماینده دبیران رابط بین اولیا و عوامل اجرایی نمدارس و خود همکاران مدارس است.

وی در ادامه از همکار فرهنگی دبیرستان های دکتر حسابی مرحوم مغفور حمیدرضا نوروزیان که بخاطر بیماری کرونافوت کردند یاد کرده و خاطراتی از پشتکار و زحمات این همکار عزیز را برای حاضرین در جلسه بیان کردند.

در ادامه علی اصغر نصیری مدیر دبیرستان دکتر حسابی1 پیرامون آموزش های مجازی و استفاده از روش های تکمیلی متناسب با وضعیت دانش آموزان در دسترسی به فضای مجاز و بخشنامه های ارسالی از طرف اداره آموزش و پرورش و اقدامات و فعالیت هایی که در سال جدید باید توسط دبیران انجام شودمطالبی را بیان کرد.

علیرضا طایفی مدیر دبیرستان دکتر حسابی2 چناران درنیز ادامه جلسه از زحمات دبیران در سال تحصیلی گذشته خصوصاً در ایام کرونا از همه هممارات تقدیر و تشکر کرده و و نکاتی را در رابطه با فعالیت مدرسه و دبیران و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید را بیان کرد.

در پایان این مراسم با حضور مدیر آموزش و پرورش چناران و کارشناسان ارزیابی عملکرد و روابط عمومی و مدیران دبیرستان از خانواده مرحوم نوروزیان و آقایان اسدالله جاهدیان معاون پرورشی حسابی1 که امسال بازنشسته شده اند و علیرضا طایفی رزمنده و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس با اهدا لوح از این عزیزان تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار