زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بهارستان، طنین انداز شد

بهارستان یک (پانا)-همزمان با سراسر کشور و با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان، آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برگزار و زنگ تربیت نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت در شهرستان بهارستان، طنین انداز شد

مراسم نمادین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید با حضور حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان بهارستان، هادی تمهیدی فرماندار، محمدرضا احمدوند ریاست آموزش دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، کورش خالقی شهردار، محمدحسین مرادی بخشدار، مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، اعضای شورای معاونین ، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان، دانش‌آموزان و فرهنگیان در دبستان شاهد شهید آوینی برگزار شد.

در این مراسم، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به دست نماینده مجلس شورای اسلامی نواخته شد و حجت‌الاسلام نوروزی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به موضوع شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: کشور ایران برای شما آینده‌سازان است و این مملکت در آینده می‌خواهد از شما بهره ببرد، پس شما جوانان و نوجوانان محکم و با جدیت و تلاش درس بخوانید و تزکیه را توشه راه خود کنید تا در آینده، نظام کشور به دست شما عزیزان اداره شود.

همچنین کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در این مراسم، اظهار کرد: در دو سال گذشته، با توجه به این که مدارس تعطیل بودند؛ اما آموزش تعطیل نبود و نکته قابل تأمل و توجه این است که آموزش‌های غیرحضوری نیازمند تلاش و همت مضاعف هستند که همکاران ما حتی در مدارس خاص و در شرایط سخت مشغول تدریس و خدمت به دانش‌آموزان بودند.

او افزود: امیدواریم تا با کامل شدن واکسیناسیون عمومی، شاهد ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا شویم تا هرچه زودتر به مدارس ما به صورت حضوری فعالیت‌های خود را آغاز کنند.

در ادامه محمدرضا احمدوند ریاست آموزش دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیراز زحمات فرهنگیان، اظهار کرد: زحماتی که همکاران ما در این دو سال و در آموزش‌های مجازی کشیدند، چهار برابر آموزش‌های حضوری بود و این موضوع نشان دهنده آن است که همکاران از تمام وجودشان برای پیشروی تدریس و خدمت به دانش‌آموزان استفاده کردند.

این مراسم با حضور تعداد کمی از دانش‌آموزان و فرهنگیان در مدرسه برگزار شد و صدها دانش‌آموز و همکاران فرهنگی، این مراسم را به صورت پخش زنده از شبکه مستقیم شاد تماشا کردند.

در این مراسم، دانش‌آموزان با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، در کلاس‌های درس با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حاضر شدند و بدین ترتیب، سال تحصیلی جدید در شهرستان بهارستان رسما" آغاز شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار