همزمان با بازگشایی مدارس؛

خانه دانش‌آموز در سازمان دانش‌آموزی البرز افتتاح شد

کرج ( پانا)- مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز گفت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس «خانه دانش آموز» در محل سازمان دانش‌آموزی استان البرز افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد
خانه دانش‌آموز در سازمان دانش‌آموزی البرز افتتاح شد

محسن صادقیان افزود: راه اندازی خانه دانش آموز با هدف ایجاد سازوکار مناسب در راستای تقویت مشارکت موثر دانش آموزان و با رویکرد اساسی «دانش آموز باوری و دانش آموزی یاوری» صورت گرفته است.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه اضافه کرد: یکی از برنامه ها و فعالیت های مهم سازمان دانش آموزی توسعه مهارت های ارتباطی و نقش آفرینی اجتماعی دانش آموزان در عرصه های مختلف تربیتی است و انتظار ما این است که با افتتاح این مرکز دانش آموزی ضریب نفوذ گروه های دانش آموزی نظیر تشکل پیشتازان، اعضای شورا و مجلس دانش آموزی و شبکه ارتباطی خبرنگاران پانا در سطح مدارس افزایش یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: در اختیار قراردادن این فرصت به دانش آموزان می تواند موجب ایجاد انگیزه مضاعف، تقویت حس مسئولیت پذیری و افزایش روحیه خودباوری و اعتماد به نفس آنان شود.

صادقیان در پایان با بیان اینکه دانش آموز محور اصلی فعالیت های سازمان دانش آموزی است، گفت: این سازمان در سال تحصیلی آتی نیز با هماهنگی و همراهی سایر بخشهای آموزش و پرورش و استفاده از توانمندی اعضا و مربیان تمامی توان و ظرفیت های خود را در راستای اعتلای شخصیت و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان ذیل اسناد بالا دستی به ویژه بسته تحولی «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» به کار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار