۳ نفر دیگر قربانی کرونا در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد ۳ نفر در شبانه‌روز گذشته در استان بر اثر بیماری کرونا، جان خود را از دست دادند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
۳ نفر دیگر قربانی کرونا در خراسان جنوبی

کامبیز مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته 209 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که مجموعا 57بیمار جدید شامل 18بستری و 39مورد سرپایی، شناسایی شدند.

مهدی زاده افزود: از این تعداد 14مورد از بیرجند، خوسف، زیرکوه، سرایان و سربیشه هرکدام سه مورد، درمیان 2مورد، طبس 11مورد، فردوس یک مورد، قائن 8مورد و 9مورد هم از نهبندان بودند.

وی با بیان اینکه در این مدت همچنین از 403تست سریع کرونا 78 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شد افزود: در حال حاضر 190بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان جنوبی بستری هستند که 90نفر کرونا مثبتند.

مهدی زاده گفت: از این تعداد 24نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند که حال 5نفر نامساعد است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته سه مورد فوت جدید ناشی از بیماری کرونا در استان ثبت شد و تعداد فوتی ها به هزار و 137 نفر رسید افزود: در این مدت 55بیمار با علائم تنفسی در بیمارستانهای استان پذیرش شدند که در همین مدت 72بیمار شامل 35بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تاکنون 29هزار و 931بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی بسر می‌برند.

به گفته وی تا روز گذشته 85هزار و 498تست مولکولی کرونا در استان انجام شد که31هزار و 158بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شد.

مهدی زاده افزود:همچنین در ادامه عملیات واکسیناسیون کرونا در استان تا امروز 325هزار و 989نفر واکسن نوبت اول و 170هزار و 138نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار