امام جمعه زاهدان:

آینده میهن اسلامی امروز در دستان معلمان و دانش آموزان است

زاهدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: آینده ایران اسلامی امروز در دستان معلمان و دانش آموزان است و همه باید به نحو احسن به وظایف خود در قبال کشور عمل کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آینده میهن اسلامی امروز در دستان معلمان و دانش آموزان است

آیت الله مصطفی محامی در مراسم محوری آغاز سال تحصیلی جدید فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت را به همه معلمان و نیروهای دستگاه بزرگ آموزش و پرورش و دانش آموزان تبریک گفت و اظهار کرد: تقارن شروع سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی را به فال نیک می گیریم چرا که این همزمانی پیام آور این است که همه ما در مسیر تعلیم و تربیت جهادگونه تلاش کنیم، اهل دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم و حسینی زندگی کنیم.
وی دانش آموزان را آینده سازان کشور خطاب کرد و ادامه داد: همه باید با انجام وظیفه به نحوه احسن تلاش کنند تا آینده کشور را به خوبی بسازند.
آیت الله محامی خاطر نشان کرد: فرزندان ارزشمند این مرز و بوم به مثابه گنجی ارزشمند در دستان معلمان هستند که باید برای تربیت صحیح مخلصانه آنان تلاش کرد.
وی ادامه داد: دانش آموزان نیز باید همواره دغدغه استفاده بهینه از فرصت ها و عمر گرانقدر خود را داشته باشند و با رشد علمی، اخلاقی و معنوی دانش آموز تزار انقلاب اسلامی و در آینده کارگزاران نظام مقدس اسلامی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار