عطایی: برد حق بلژیک بود؛ در بازی‌های بعد بهتر می‌شویم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران تاکید کرد که تیمش در ادامه راه مسابقات قهرمانی جهان آماده‌تر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
عطایی: برد حق بلژیک بود؛ در بازی‌های بعد بهتر می‌شویم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در دیداری نزدیک و نفس‌گیر سه بر دو مغلوب بلژیک شد.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران درباره این بازی و عملکرد بازیکنانش، گفت: می‌دانستیم بازی برابر تیم دوم اروپا دیدار سختی خواهد بود. به عنوان مسابقه اول هم فشار زیادی را تحمل کردیم. در ست اول و دوم خیلی بد عمل کردیم و کنترل بازی به دست بلژیک افتاد. آن‌ها نسبت به ما نمایش منظم و هماهنگ‌تری داشتند و ست اول و دوم را با برد به پایان رساندند.

بهروز عطایی اضافه کرد: در ست‌های بعدی تغییراتی انجام دادیم که باعث شد کمی بهتر از ست اول و دوم بازی کنیم و در نهایت بازی به ست حساس پنجم کشیده شد. در این ست به دلیل اشتباهات بازیکنان ایران و عملکرد بهتر بلژیک، نتیجه به سود حریف به پایان رسید.

وی با بیان این که بلژیکی‌ها استحقاق برد را داشتند، بیان داشت: به جرات می‌گویم بد بازی کردیم و نتیجه را واگذار کردیم. حریف اول ایران تیم بسیار خوب و برد حق آن‌ها بود. مطمئنا در بازی‌های بعدی بهتر و با کیفیت بالاتری عمل می‌کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد برسیم. امیدوارم شرایط برای ما بازی به بازی بهتر شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پایان تصریح کرد: بردیا سعادت نیز به جمع ملی‌پوشان پیوست و در مسابقات بعدی تیم ایران را همراهی خواهد کرد.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان از پنج‌شنبه 1 مهر با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف جهان به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار