ایست، آب نیست

ورامین(پانا) - در راستای فرهنگ‌سازی رعایت الگوی مصرف آب، معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ورامین از تعیین تکلیف وضعیت اشتراک و بدهی آب بهای مصرفی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ایست، آب نیست

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، محمود ملایری معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ورامین ضمن تشکیل جلساتی با مسئولین امور آب و فاضلاب ورامین راهکارهای نهادینه کردن فرهنگ رعایت الگوی مصرف را بررسی کردند.

ملایری در این جلسه که با حضور رضا طبری، مدیر سیستم‌های اداری آبفای جنوب شرق استان تهران، احمدپارسا رئیس مشترکین امور و آب و فاضلاب ورامین، سعید کنگرلو رئیس مشترکین امور آب و فاضلاب خیرآباد و مدیران مدارس تشکیل شد، گفت: عدول دانش‌‌آموزان از الگوی مصرف آب، علاوه بر اشاعه نادرست مصرف نامتعارف، مدارس را متحمل هزینه آبهای مازاد بر مصرف مجاز، میکند که با توجه به نحوه احتساب تصاعدی آن، قابل توجه است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را تحقق راهکار 6-20 از فصل هدفهای عملیاتی و راهکارهای سند تحول بنیادین مبنی بر بهینه‌سازی بهره‌برداری از منابع مادی و فیزیکی و تبدیل به احسن کردن آنها و طراحی استانداردهای مصرف و تعبیه ساز و کارهای پیشگیری از اسراف و تبذیر دانست.

این مقام مسئول در ادامه، پیرامون مذاکرات انجام شده با مسئولین سازمان آب، به تعیین تکلیف وضعیت بدهی آب بهای مصرفی و پرونده‌های اشتراک آب مدارس پرداخت.

رضا طبری مدیر سیستم‌های اداری آبفای جنوب شرق استان تهران نیز هدف از برگزاری این جلسه را نهادینه کردن فرهنگ رعایت الگوی مصرف دانست و گفت: طبق استاندارد مصرف، هر دانش‌آموز در مدرسه مجاز به مصرف یک متر مکعب آب در طول ماه است.

وی ضمن قول مساعدت نسبت به متناسب سازی ظرفیت مجاز مصرف آب در پرونده‌های اشتراک آب مدارس با تعداد دانش‌آموزان هر مدرسه، از مدیران خواست جهت بروز رسانی بدهی مدارس و اصلاح ظرفیت تخصیص یافته، از طریق امور مشترکین امور آب و فاضلاب اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار