مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر:

ضرورت زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و شهادت‌های هشت سال دفاع مقدس

اسلامشهر (پانا) - مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر، ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت هشت سال دفاع و بازگشایی مدارس شهرستان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و شهادت‌های هشت سال دفاع مقدس

محمود قنبرزاده، مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در سخنانی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور 8‌سال حماسه، ایثار، رشادت، شهادت، فداکار و میهن‌دوستی ملت شریف ایران اسلامی است.

او در ادامه افزود: زنده نگه داشتن هشت سال دفاع مقدس، حفظ یاد، نام و خاطره همه شهیدان، امام راحل و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان کمتر از شهادت نیست .

قنبرزاده در رابطه با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز تصریح کرد: در تبیین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس همین بس که در این دوران دفاع مقدس با دفاع جانانه و ایثار خون پاک همه رزمندگان و شهیدان حتی یک وجب از حاک پاک میهن اسلامی از دست نرفت و این برای آگاهی نسل امروز بسیار مهم است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر در رابطه با ویژه‌ برنامه‌های کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر جهت هفته دفاع مقدس تأکید کرد:حضور فعال در ستاد کمیته بزرگداشت آموزش وپرورش و سپاه اسلامشهر،مشارکت در برگزاری مراسم زنگ بازگشایی مدارس و هفته دفاع، بارگذاری پیام، پوستر و تولید محتوا در کانال و گروه‌های مجازی شبکه شاد و ایتا، ایجاد شور و نشاط انقلابی در مدارس و فضای مجازی،هماهنگی جهت حضور پرچم متبرک کربلای معلی در مراسم زنگ هفته دفاع مقدس و برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی و حماسی در فضای مجازی بخشی از برنامه‌های ما در هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس است.

او در ارتباط با تکریم واقعی خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: اهمیت دادن به این عزیزان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سرکشی مستمر به خانواده‌ها و هم جنین نام‌گذاری اماکن آموزشی و تربیتی بنام مقدس شهیدان و به ویژه تجلیل از همکاران،دانش‌آموزان و کارمندان خانواده معظم شهدا در تکریم این عزیزان از تأثیر بسزایی برخوردار است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار