معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

با پیشروی مطلوب در پروژه مهر به استقبال مهر با نشاط می‌رویم

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سومین نشست پروژه مهر ۱۴۰۰ از شرایط مطلوب پروژه مهر در مناطق تابعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
با پیشروی مطلوب در پروژه مهر به استقبال مهر با نشاط می‌رویم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سومین نشست پروژه مهر ۱۴۰۰ با حضور مهرزاد حمیدی معاون سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش، سید مجتبی هاشمی سرپرست اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضای شورای پروژه مهر برگزار شد.

بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این نشست گفت: سیاست‌های کلی پروژه مهر ۱۴۰۰ ابلاغی از سوی وزارت متبوع به صورت کلی و جزئی به مناطق ابلاغ شده که به لطف تلاش همکاران مناطق و مدارس در حال اجرا و پیگیری است.

او تصریح کرد: تیم‌های نظارتی متشکل از اعضای شورای پروژه مهر استان از مناطق تابعه بازدید و تا روز بازگشایی پیگیر موضوعات مناطق و مدارس اعم از ساماندهی نیروی انسانی، ثبت نام دانش‌آموزان، کتب درسی و ... هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در مدارس و اقدامات صورت گرفته مناطق با شرایط مطلوبی در پروژه مهر به استقبال مهر با نشاط می‌رویم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار