مدیر کل ورزش و جوانان استان قم:

استان قم خاستگاه ورزش‌های رزمی کشور است

قم(پانا)- مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در مراسم افتتاح اولین سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی استان قم عنوان کرد این استان همیشه به عنوان خاستگاه رشته‌های رزمی کشور مطرح بوده است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
استان قم خاستگاه ورزش‌های رزمی کشور است

«رسول منعم» مدیرکل ورزش و جوانان استان قم امروز در مراسم افتتاح اولین سالن اختصاصی ورزش‌های رزمی استان قم، ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: با تلاش مجدانه کادر اجرایی هیأت انجمن‌های ورزش‌های رزمی یک سالن اختصاصی به فضاهای اختصاصی هیأت‌های ورزشی استان قم اضافه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: قم با ۴۲ سالن یکی از استان‌هایی است که بیشترین فضای اختصاصی را در اختیار ورزش‌های اختصاصی قرار داده است.

وی افزود: استان قم با توجه به حمایت‌های صورت گرفته از طریق مقامات عالی وزارت و مسئولین استانی و پیگیری‌های مؤثر هیأت‌های ورزشی و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان، جز یکی از استان‌هایی است که بیشترین فضای اختصاصی ورزشی را در اختیار هیأت‌های خود قرار داده که این موجب بهبود عملکرد این هیأت‌ها در کسب عناوین قهرمانی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: استان قم با وجود استعدادهای بالا در رشته‌های رزمی مانند تکواندو، ووشو، کنگ فو و هنرهای رزمی در سال‌های اخیر توفیقات زیادی کسب کرده است.

منعم تصریح کرد: استان قم همیشه در کشور به عنوان خواستگاه رشته‌های رزمی مطرح بوده و همچنین در هیأت انجمن ورزش‌های رزمی نیز شاهد کسب توفیقات بسیاری در عرصه‌های ملی و فراملی بوده‌ایم و در سال جاری با اعزام ۵ نماینده در المپیک و پاراالمپیک عملکرد درخشانی داشته‌ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار