درآستانه سال تحصیلی جدید صورت گرفت

آمادگی مدرسه‌های بهاباد برای بازگشایی بررسی شد

بهاباد (پانا)- آمادگی ۵۴ مدرسه شهرستان بهاباد، روز دوشنبه با هدف تامین زیرساخت واحدهای آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ شمسی و با حضور کارکنان هر مجموعه و تداوم شیوع ویروس کرونا با انجام رزمایش بررسی شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی مدرسه‌های بهاباد برای بازگشایی بررسی شد

مدیر آموزش و پرورش بهاباد در حاشیه برگزاری رزمایش یادشده با تشریح وضعیت بازگشایی مدرسه ها در شرایط کرونایی به خبرنگاران گفت: تمامی واحدهای آموزشی شهرستان تحت هر شرایطی آماده بازگشایی است.

حسن رزاقی بهابادی با بیان اینکه در اجرای رزمایش یادشده با همکاری کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش از تمامی واحدها بازدید شد و آمادگی برای استقبال و حضور دانش آموزان در هر مدرسه جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سلامتی دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش در بازگشایی مدرسه است بر ضد عفونی کردن روزانه کلاس های درس، رعایت پروتکل های بهداشتی و تامین مواد شوینده و ضد عفونی کننده ها تاکید کرد.

به گفته مدیر آموزش و پرورش بهاباد تمهیدات لازم برای بازگشایی واحدهای آموزشی صورت گرفت و آمادگی کارکنان آموزش نیز بررسی شد .

وی با اشاره به اینکه سال جدید تحصیلی سوم مهرماه در این شهرستان شروع می شود، ادامه داد: همچنین شیوه های نامه های بازگشایی مدرسه ها از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شد،از جمله آن حفظ سلامتی همکاران و دانش آموزان و عدالت آموزشی است.

رزاقی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی از لحاظ فضای آموزشی برای حضور دانش‌آموزان و همچنین حضور معلمان در کلاس های درس وجود ندارد، خاطرنشان کرد:‌ برنامه‌های آموزشی تهیه و تنظیم شد و کتاب‌های درسی نیز در نخستین روز سال تحصیلی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

شهرستان بهاباد با ۲۰ هزار نفری جمعیت سه هزار و ۷۵۰ دانش آموز دارد که سال جدید تحصیلی را به صورت آموزش حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی در ۵۴ مدرسه آغاز می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار