معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در نشست استانی پروژه مهر:

تبیین صحیح اهداف و همراهی اولیا، مهمترین عوامل موثر در بازگشایی مدارس است

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در نشست استانی پروژه مهر عنوان کرد تبیین صحیح اهداف و همراهی اولیا، مهمترین عوامل موثر در بازگشایی مدارس است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تبیین صحیح اهداف و همراهی اولیا، مهمترین عوامل موثر در بازگشایی مدارس است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سومین نشست پروژه مهر ۱۴۰۰ شهرستان‌های استان تهران با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و اعضاء ستاد اجرایی پروژه مهر در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.

مهرزاد حمیدی با تبریک انتصاب سید مجتبی هاشمی به عنوان سرپرست اداره کل و تقدیر از محمد صیدلو مدیر کل اسبق، یکپارچگی تیم اجرایی شهرستان‌های استان تهران را همچنان رمز موفقیت این استان عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: با همین چشم‌انداز، پروژه مهر امسال با مدیریت خوب عوامل استانی به نحو شایسته‌ای دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به نشست تخصصی اعضای شورای معاونین وزارتخانه با رییس جمهوری، گفت: یکی از اقدامات موثر در دوران سرپرستی جناب آقای کاظمی، تشکیل جلسه‌ای با حضور ریاست جمهوری و شورای معاونین آموزش و پرورش بود که تمامی دغدغه‌های همکاران، اهداف و چشم‌اندازهای اجرایی مطرح شد که با نگاه مساعد وی همراه بود و مصوبات آن جلسه نیز توسط حجت الاسلام رییسی در جلسه هیأت دولت نیز مطرح شد و دستور به رفع موانع پیش رو داده شد. همچنین تصمیم‌گیری برای نظام هماهنگ پرداخت دانشجو معلمان دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان، دسترسی آسان به شبکه دانش‌آموری شاد برای دانش‌آموزان و...از جمله این تصمیمات بود.

این مقام مسوول همراهی همه ارگان‌ها را برای بازگشایی مدارس بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: برخلاف سال گذشته نگاه عمومی جامعه و ارگان‌های ذیربط به بازگشایی بسیار مثبت است و می‌بایست با تبیین صحیح رویکردها، همراهی حداکثری اولیاء را نیز فراهم آوریم.

حمیدی تصریح کرد: در این بین وظیفه اصلی، برعهده انجمن اولیاء و مربیان مدارس و کمیته توجیه و تبلیغ برای اقناع سازی فضای جامعه است، چرا که آسودگی خاطر اولیاء و آرامش روانی فضای جامعه در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت نقش موثری دارد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: یکی دیگر از اتفاقات خوب اخیر، تصویب قانون شورای عالی فضای مجازی مبنی بر پیش‌بینی دسترسی رایگان به شبکه دانش‌آموزی شاد برای همه دانش‌آموزان است که با به روزرسانی آن در چند روز آینده، بخش عمده‌ای از آموزش از این طریق به اجرا درخواهد آمد.

دی با اشاره به گزارش‌های اعضاء پروژه مهر استان، قول مساعد برای تلاش در جهت رفع کمبود نیروی انسانی در استان را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار