بازدید شهرداری صفادشت از پایگاه واکسیناسیون کرونا

ملارد(پانا)- فرماندار شهرستان ملارد و مدیریت شهری صفادشت از پایگاه تزریق واکسن کرونای این شهر بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید شهرداری صفادشت از پایگاه واکسیناسیون کرونا

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری صفادشت، طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان ملارد، بخشدار صفادشت، رئیس اداره شبکه بهداشت و درمان، رئیس شورای اسلامی و معاون شهرداری صفادشت از روند فعالیت و تزریق واکسن کرونا در پایگاه واکسیناسیون مستقر در سالن ورزشی تختی صفادشت بازدید کردند.

احمد عبدی‌نکو، معاون شهردار صفادشت در ارتباط با نحوه همکاری شهرداری صفادشت با شبکه بهداشت شهرستان در خصوص راه‌اندازی این مرکز گفت: از ابتدای شیوع این ویروس و در طول چند ماه گذشته مدیریت شهری صفادشت درکنار شبکه بهداشت برای تأمین سلامت شهروندان حضور داشته است.

او افزود: همچنین در طرح پایش سلامت شهروندان که در طول سال گذشته و در قالب طرح شهید سلیمانی با محوریت تخصصی شبکه بهداشت و حضور پررنگ نیروهای بسیج انجام شد، این شهرداری همواره بعنوان پشتیبان حضور داشته و هم اکنون نیز در اجرای طرح واکسیناسیون شهروندان محترم نیز همکاری فعالانه‌با ادارات مرتبط را به‌عمل آورده است.

عبدی‌نکو اظهار کرد: سلامتی شهروندان از جمله امور مهم مدیریت شهری است و این شهرداری از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون از تمام تجهیزات خود در قالب توزیع ماسک و ضدعفونی سطح معابر شهری و تهیه تجهیزات و امکانات جهت پرپایی پایگاه واکسیناسیون همکاری‌های لازم را با ادارات مختلف داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار