مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر آموزشگاه نمونه دولتی ارشاد شهرستان قرچک

قرچک(پانا)- مراسم تجلیل از برترین‌های آموزشگاه نمونه دولتی ارشاد قرچک با حضور نماینده‌ ولی فقیه، رئیس آموزش و پرورش، اعضای شورای معاونین و سایر مسئولان شهرستانی در کانون ملائک قرچک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر آموزشگاه نمونه دولتی ارشاد شهرستان قرچک

در این مراسم رضا داورزنی رئیس آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در سخنانی اظهار کرد: به حمد الهی امروز شاهد افتخارآفرینی دانش‌آموزان شهرستان قرچک در همه زمینه‌ها از جمله علمی، فرهنگی و هنری هستیم که این نشان از توجه و اهتمام همکاران گرانقدر ما در مدارس در همه ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارد.

او افزود: دانش آموزان ممتاز در میدان‌های علمی، فرهنگی و هنری آینده سازان میهن اسلامی هستند که با زحمات شبانه‌روزی معلمان و کادر زحمتکش مدارس بخصوص در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا باعث افتخار مجموعه آموزشی و پرورشی شهرستان قرچک شدند.

در ادامه حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در سخنانی ضمن تسلیت ایام ماه صفر، بیان کرد: علم و ایمان دو بال رشد برای هر انسانی است که قطعا" این دو مکمل یکدیگر هستند و دانش‌آموزان نخبه و ممتاز ما از هر دکو فاکتور علم و ایمان به خوبی بهره‌مند شده‌اند و مایه افتخار و مباهات همه ما در شهرستان قرچک شدند.

او با تبریک به رتبه‌های ممتاز در آموزشگاه نمونه‌ دولتی ارشاد با وجود شرایط سخت آموزش در دوران کرونا خاطرنشان کرد: کسب رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری دانش‌آموزان شهرستان را مدیون زحمات ارزشمند معلمان عزیز، مدیریت مدرسه و همکاران اداری اداره آموزش و پرورش بویژه داورزنی مدیریت آموزش و پرورش هستیم.

او امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون رشادت‌ها و فداکاری شهدا دانست و خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: بزرگترین زمینه سازان این ترقی شما شهدای گرانقدر هستند که جان خود را در راه امنیت و عزت ما فدا کردند.

امام جمعه شهرستان قرچک پیگیری و اجرای سند تحول بنیادین را مأموریتی مهم دانست و از همه دست اندرکاران دستگاه‌ها بویژه آموزش و پرورش خواست که پیگیر تحقق سند تحول بنیادین باشند.

دراین مراسم از دانش‌آموزان برتر علمی، فرهنگی و هنری آموزشگاه نمونه‌دولتی ارشاد آموزش و پرورش قرچک با اهدای جوایز تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار