مصوبه مربوط به واردات تخم مرغ نطفه‌دار گوشتی ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاون اول رییس جمهوری تصویب نامه مربوط به واردات تخم مرغ نطفه‌دار گوشتی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور را ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مصوبه مربوط به واردات تخم مرغ نطفه‌دار گوشتی ابلاغ شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات وزیران در جلسه روز چهارشنبه ۱۷ شهریور به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی با واردات ۹۵ میلیون عدد تخم مرغ نطفه‌دار گوشتی مورد نیاز کشور از سوی شرکت پشتیبانی امور دام کشور در قالب برنامه زمان‌بندی وزارت فوق طی شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ موافقت کرد.

بر این اساس شرکت مذکور می‌تواند به منظور تسریع در امور از ظرفیت شرکت‌های خصوصی دارای اهلیت استفاده کرده و مسوولیت این امر به عهده شرکت پشتیبانی امور دام کشور خواهد بود.

همچنین بانک کشاورزی معادل ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت اجرای تأمین جوجه یک روزه در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام کشور قرار می دهد.

براساس این مصوبه سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است با اعلام شرکت پشتیبانی امور دام کشور و پس از تأیید سازمان حسابرسی، مابه‌التفاوت قیمت مصوب جهت فروش و قیمت تمام‌شده را تأمین و پرداخت کند.

همچنین سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است اصل و سود تسهیلات و هزینه های تبعی را تعهد و تضمین کند.

شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز موظف است تسهیلات دریافتی را در سررسید مقرر از محل فروش محصولات خریداری‌شده و ضرر و زیان دریافتی پرداخت کند.

بر اساس این مصوبه بانک کشاورزی موظف است در پرداخت تسهیلات به شرکت مذکور تسهیل و تسریع نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار