معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان:

کمیته امداد سمنان ۵۴۰ تبلت دانش‌آموزی در پویش مهر باران تامین می‌کند

سمنان (پانا) - معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان خبر داد ۵۴۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد فاقد تبلت هستند و در آستانه آغاز سال تحصیلی نیازشان در قالب پویش مهر باران تامین می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۴۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیته امداد سمنان ۵۴۰ تبلت دانش‌آموزی در پویش مهر باران تامین می‌کند

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پویش مهر باران، پایان‌بخش نیاز دانش‌آموزان در سال تحصیلی است که بخشی از آن مجازی است، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای اساسی در شرایط همه‌گیری کرونا برای دانش‌آموزان، تهیه تجهیزات آموزش غیرحضوری از جمله تبلت است.

سعید اسعدی، به راه های مشارکت در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: مراجعه به دفاتر کمیته امداد سراسر استان، مراکز نیکوکاری، شماره گیری کد دستوری #۸۸۷۷* و مراجعه به سایت emdad.ir برای نیک اندیشان فراهم شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان سمنان از برگزاری رویداد ملی و معنوی شور عاطفه‌ها هم‌زمان با سراسر کشور با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» اشاره و تصریح کرد: این رویداد ملی با هدف کمک به تامین لوازم تحصیلی به‌ویژه لوازم کمک‌آموزشی غیرحضوری دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور تا یازدهم مهر ۱۴۰۰ در استان سمنان اجرا می‌شود.

چهار هزار و ۵۵۶ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد استان سمنان از حمایت این نهاد از مقاطع تحصیلی ابتدایی تا سطوح بالا بهره‌مندمی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار