فرشاد شهسواری به عنوان شهردار نصیرشهر انتخاب شد

رباط کریم(پانا)- ظهر امروز با حکم استاندار تهران وبا حضور مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری شهردار نصیرشهر معارفه شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرشاد شهسواری به عنوان شهردار نصیرشهر انتخاب شد

علیرضا‌طاهری نسب مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: توجه به این که مجموعه شهرداری و شورا نهادی مردمی است، پس نباید فعالیت آن‌ها فقط محدود به حوزه عمرانی باشد. نگاه ما به شهرداری باید اجتماعی باشد و علاوه بر خدمات عمرانی باید شاهد رویکردهای اجتماعی و فرهنگی در فعالیت شهرداری باشیم.

او تامین درآمد پایدار را یکی از عوامل پیشرفت شهر دانست و گفت: یکی از اهداف توسعه شهری پایدار فراهم نمودن امکانات عادلانه زندگی برای مردم هر جامعه است که این امر نیز در گرو عملکرد شهرداریها است. بنابراین شهرداریها با داشتن درآمدهای پایدار گامهای سریع تری در جهت توسعه شهری پایدار برمی‌دارند.

طاهری‌نسب یکی از وظایف ذاتی شورای شهر را نظارت بر عملکرد مدیریت شهری دانست و گفت: قانون به وظیفه نظارتی شورا بسیار تاکید کرده چرا که اعضا شورای شهر علاوه بر نظارت بر عملکرد شهردار باید بر سرمایه‌های شهرداری نظارت داشته باشد و این امر مهم زمانی بخوبی اجرا خواهد شد که پارلمان شهری از افراد متخصص تشکیل شده باشد.

نظام ملکشاهی فرماندار رباط کریم نیز گفت: تثبیت مدیریت شهری در فعالیت مدیران تاثیر خوبی خواهد داشت چرا که با اتکا به تجربیات قبیلی و رفع نواقص و اشتباهات فرصت بهتری را برای مدیریت شهری ایجاد کرد.

ملکشاهی ادامه داد: مدیریت شهری باید با تعامل و همکاری با تمام مسئولین و شهروندان گامی اساسی را در جهت پیشرفت و آبادانی شهر بردارد چرا که رسیدن به وضیعت مطلوب و توسعه شهر تنها با مشارکت مردم و مسئولین امکان پذیر خواهد بود.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار