رباط‌کریم با افتتاح 10 باب مدرسه به استقبال ماه مهر رفت

رباط‌کیم(پانا)- فرماندار رباط کریم موضوع آموزش را یکی از مباحث مهمی دانست که باید به آن توجه جدی شود و گفت وظیفه‌ دولت است که به این امر مهم توجه جدی کند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رباط‌کریم با افتتاح 10 باب مدرسه به استقبال ماه مهر رفت

نظام ملکشاهی فرماندار رباط‌کریم گفت:با توجه به این که میانگین سرانه‌ فضای آموزشی در کشور به ازای هر نفر5.2 مترمربع است و رباط کریم نیز دراین زمینه کمبود جدی داشته و شهروندان گله مند این موضوع بوده‌اند و برای ثبت نام فرزندانشان در مدارس دولتی دچار مشکل می شدند، به لطف خدا طی 14 ماه حضور در رباط کریم با همت مسئولان توانستیم این کمبودها را تا حد زیادی جبران کنیم و فضای آموزشی این شهر را از 3 متر مربع به 5 متر به ازای هر نفر ارتقا دهیم.

او بیان کرد: تا سال ۱۳۹۸، ۱۵۷ مدرسه در شهرستان دایر بود که در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، توانستیم ۹ باب مدرسه به تعداد مذکور اضافه کنیم که دو تا از مدارس برای متوسطه اول و هفت باب مدرسه متعلق به مقطع تحصیلی ابتدایی بود که پذیرای قریب به ۷۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف شدیم. همچنین برای سال تحصیلی جدید نیز یک باب مدرسه دیگر در شهر رباط کریم افتتاح خواهد شد که با احتساب ۱۶۷باب مدرسه، چیزی قریب به ۸۰ هزار دانش‌آموزدر شهرستان مشغول به علم‌آموزی خواهند شد.

خبرنگار:محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار