طراحی ماکت بیمارستان امام عصر(عج) توسط دانش آموز منطقه ۱۵

تهران (پانا)- دانش آموز حدیثه کیوان لو شهرستانکی، پایه نهم از دبیرستان سید آقا با کار هنری متفاوت در منطقه حائز رتبه نخست شد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
طراحی ماکت بیمارستان امام عصر(عج) توسط دانش آموز منطقه ۱۵

دانش آموز حدیثه کیوان لو شهرستانکی، پایه نهم از دبیرستان سید آقا با کاری متفاوت در منطقه حائز رتبه نخست شد. او در این روزهای سخت کرونایی با ایده ای نو و تشویق معاون پرورشی مدرسه و همچنین خانواده اش توانست ماکتی از بیمارستان امام عصر(عج) که مختص بیماران کرونایی است با وسایل دور ریز و اضافی بسازد. او می گوید در فروردین و ایامی که موج جدیدی از کرونا کشورمان را فرا گرفته بود. ایده این کار به ذهنش رسید و حدود یک ماه و نیم زمان برای ساختن این ماکت صرف شده است.
عبداله نیک مهر؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ضمن تقدیر و تشکر از عوامل دخیل در رشد دانش آموز حدیثه کیوان لو، از مربی وی خانم چهره و خانواده دانش آموز که با تمام توان او را حمایت و هدایت کردند و بستر مناسبی را جهت شکوفا شدن استعداد های این دانش آموز پرتلاش فراهم کردند نیز قدردانی کرد.
سپس نیک مهر در ادامه خطاب به دانش آموزان، افزود: قدر استعدادهایی را که خداوند در وجودتان نهاده است را بدانید و از حمایت های پدر، مادر و معلمان و مربیان خود و همچنین استعداد و سعی و تلاش خویش بهره بگیرید و در جهت تعالی اخلاقی و اعتلای فرهنگ و هنر استان و کشورمان بکوشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار