کسب رتبه‌های برتر سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان منطقه ۱۵

تهران(پانا)- درخشش دانش آموزان هنرمند منطقه نشانه توانایی، استعداد و تلاش این عزیزان و همچنین هدایت و راهنمایی آنها توسط مربیان، معاونان و تلاشگران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی منطقه است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه‌های برتر سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش‌آموزان منطقه ۱۵

دانش آموزان پرتلاش و باانگیزه آموزش و پرورش منطقه ۱۵ در سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله کشوری به عناوین برتر دست پیدا کردند.
عبداله نیک مهر؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه گفت: افتخارآفرینی و درخشش دانش آموزان هنرمند منطقه نشانه توانایی، استعداد، تلاش و پشتکار این عزیزان و همچنین شناسایی، ترغیب، هدایت راهنمایی آنها توسط مربیان، معاونین و تلاشگران حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی منطقه است.
وی افزود: این گونه موفقیت ها؛ در ابتدا حاصل تلاش و توانایی دانش آموزان و سپس مرهون پرورش مناسب مربیان و مدیران مدارس و معلمان و خانواده های آنان است که همواره و در کنار هم سبب ظهور استعدادهای نو و پتانسیل های نهفته در دانش آموزان خواهد شد.
در ادامه معاون پرورشی منطقه اسامی دانش آموزان برگزیده را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- پارمیدا محمدی؛ رشته طراحی روی جلد از مدرسه بتول آقا محمدی
۲- فاطمه عباسی؛ رشته آب مرکب از مدرسه بتول آقا محمدی
۳- مبینا کاظمی؛ رشته وبلاگ نویسی از مدرسه بتول آقا محمدی
۴- فاطمه اسلاملو؛ رشته نقاشی دیجیتال از مدرسه بتول آقا محمدی
۵- ابوالفضل کیانی؛ رشته مداد رنگی از مدرسه هفده شهریور

در پایان نیک مهر ضمن تبریک به این عزیزان و تشکر و قدر دانی از زحمات آنها و مربیان و عوامل دست اندر کار بیان کرد: امیدوارم که این افتخارآفرینی ها، نقطه عطفی در مسیر شناخت و تحول و پیشرفت هنری، علمی فرزندان این خطه از ایران عزیزمان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار