محمد نوری در گفت و گو با پانا

کفه ترازو الهلال سنگین‌تر از استقلال است اما می‌توان غیر ممکن‌ها را ممکن کرد

هر نتیجه‌ای مقابل الهلال ثبت شود مردم از چشم فرهاد مجیدی می‌بینند

تهران (پانا) عضو سابق کمیته فنی معتقد است در دیدار الهلال عربستان و استقلال ایران شانس تیم عربستانی برای کسب پیروزی بیشتر است.

کد مطلب: ۱۲۱۴۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کفه ترازو الهلال سنگین‌تر از استقلال است اما می‌توان غیر ممکن‌ها را ممکن کرد

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا، درباره وضعیت تیم استقلال برای دیدار با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: « تیم الهلال همیشه حریف چغری برای استقلال بوده و قطعا این بازی سخت است. آنها بازیکنان خوبی جذب کرذند و دیدار تدارکاتی هم داشتند و با شرایط خوب به این مسابقات می‌آیند. در مقابل این تیم خوب و آماده، استقلال اما وضعیت چندان تعریفی ندارد. قرارداد بازیکنان به خاطر حواشی خیلی دیر تمدید شد. تمرینات را هم با تاخیر برگزار کردند و بازی تدارکاتی با دو تیم معمولی داشتند. »

وی ادامه داد: « بنابراین من فکر می‌کنم بازی بسیار سختی در انتظار تیم فرهاد مجیدی است؛ بازیکنان جدید تیم هنوز با هم هماهنگ نشدند تا بتوانند در این مسابقه نتیجه بگیرند. البته استقلال همیشه در دیدارهای خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا همیشه خوب بوده و امیدوارم در این بازی هم حرفی برای گفتن داشته باشد. کار سخت است اما غیرممکن‌ها هم ممکن می‌شود و امیدوارم این بار برای استقلال این اتفاق بیافتد. »

پیشکسوت استقلال در واکنش به تغییر موضع فرهاد مجیدی نسبت به مدیریت اظهار کرد: « من خودم این انتقاد را به مجیدی دارم؛ البته همیشه حامی او بودم اما وقتی مدیریت نتوانست خواسته‌های او و بازیکنان را فراهم کند باید روی موضع خود پافشاری می‌کرد و نباید آن را تغییر می‌داد تا هواداران هم بدانند سرمربی روی چه مسائلی مشکل دارد. باشگاه از خود من به خاطر مصاحبه‌هایی که داشتم شکایت کرده اما همچنان روی آنها تاکید دارم چون نام استقلال برای من مهم است‌. مجیدی هم نظارت مستقیم روی قراردادها داشته و الان هر نتیجه‌ای که برابر الهلال کسب کند مرذم از چشم او می‌بینند. »

عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال در پایان عنوان کرد: « الهلال خریدهای میلیون دلاری داشته و امکانات بسیار زیادی در اختیار بازیکنان قرار داده است، طبیعی است که استقلال بازی سختی برابر الهلال داشته باشد، البته تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بارها در گروه مرگ قرار گرفته و‌ توانسته از پس آن بربیاید و حتی بهتر هم بازی کرده است، اما با این تیم حریف سرسختی دارد و کف ترازو سمت الهلال سنگین‌تر است. امیدوارم استقلال بتواند بهترین نتیجه را کسب کند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار