محمد نوری در گفت‌وگو با پانا

در استقلال سر نخواستن مدیرعامل دعواست؛ ابقا مددی در این شرایط دهن‌کجی به هواداران است

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال تهران معتقد است ادامه کار احمد مددی به عنوان مدیرعامل در این باشگاه نوعی دهن‌کجی به هواداران این باشگاه محسوب می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۳۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
در استقلال سر نخواستن مدیرعامل دعواست؛ ابقا مددی در این شرایط دهن‌کجی به هواداران است

محمد نوری در گفت‌وگو با پانا، درباره نزدیک شدن به پایان لیگ برتر بیستم فوتبال ایران گفت: « با توجه به شرایط، لیگ امسال در دو نیم فصل متفاوت برگزار شد. در نیم فصل اول به لحاظ کیفیت مسابقات خوب نبود، اما در نیم فصل دوم شرایط بهتر شد. خیلی از بازیکنان در نیم فصل اول به لحاظ کیفی خوب نبودند اما در نیم فصل دوم بهتر شدند. لیگ امسال کیفیت سال‌های قبل را نداشت و فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرد. شگفتی‌های زیادی در لیگ امسال دیدیم به طوری که تیم‌هایی که مدعی بودند نتوانستند خودشان را نشان دهند و در خطر سقوط قرار گرفته‌اند. »

وی با اشاره به وضعیت استقلال عنوان کرد: « استقلال در نیم ‌فصل دوم روند خوبی داشت و در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. اگرچه به خاطر داوری‌ها، شرایط تیمی، عدم مدیریت، نرسیدن به وضعیت مالی بازیکنان مشکلات زیاد بود و استقلال با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، اما در نهایت روند فنی تیم قابل قبول بود و بازیکنان اعضای کادر فنی نمره قبولی را گرفتند. »

عضو سابق کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه‌ها به لحاظ مدیریتی با چالش‌های زیادی روبه‌رو شده است عنوان کرد: « متاسفانه نبود مدیر عامل قدرتمند در استقلال شرایط را بسیار سخت کرد. آقای مددی مدعی است که از تیم حمایت کرده اما حرف زدن راحت است ولی پای عمل همه چیز تغییر می‌کند. من الان به شما می‌گویم با ۱۰۰ میلیارد تومان استقلال را می‌خرم اما آیا پای عمل هم همین حرف را می‌زنم؟ حرف زدن کار راحتی است که از طرف آقای مددی به راحتی اتفاق می افتد. »

نوری عنوان کرد: « در حال حاضر پیشکسوتان، هواداران، اعضای کادر فنی و بازیکنان هیچکدام مددی را به عنوان مدیر عامل قبول ندارند. سر نخواستن او دعواست، اما حمایتی که از آقای مددی می‌شود باعث شده که او در باشگاه به عنوان مدیرعامل فعالیتش را ادامه دهد و اگر هم ما به عنوان پیشکسوت در مورد عملکردش در استقلال صحبت کنیم بلافاصله کار به شکایت می‌رسد. در باشگاه استقلال اسطوره‌های زیادی داریم همه آن‌ها بیرون از هستند. وقتی که همه استقلالی‌ها متفق‌القول از حضور مددی در باشگاه استقلال ناراحت و خواهان تغییر او هستند اما این اتفاق نمی‌افتد به نظرم دهن‌کجی به هواداران استقلال است. »

پیشکسوت استقلال ادامه داد: « با همه این مشکلات اما فقط فرهاد مجیدی با تعصب و غیرتی که داشت بازیکنان را حمایت کرد و برای آنها پاداش در نظر گرفت. در صورتی که وظیفه او نبود بلکه به خاطر عدم مدیریت از سوی مدیرعامل باشگاه، سرمربی تیم چنین تصمیمی گرفت. متاسفانه مشکلات مالی و مدیریتی استقلال به این تیم ضربه زد. جای تعجب دارد که الان هیئت مدیره باشگاه دو نفر است، هیئت مدیره قبلی کمک بسیار زیادی به باشگاه کرد اما به خاطر یک نفر و لجبازی شرایط تغییر کرد. »

نوری تاکید کرد: « امیدوارم وزیر ورزش و جوانان در دولت آینده نگاه یکسانی به باشگاه‌های دولتی داشته باشد و مدیر عاملی برای استقلال انتخاب کنند که از جنس این خانواده باشد. متاسفانه هر چقدر که ما به تصمیمات مدیر عامل واکنش نشان می دهیم برعکس عمل می‌کند. وقتی رئیس آکادمی انتخاب شد اهالی استقلال به آن معترض شدند اما دیدیم که به جای اینکه تغییر کند، جای بهتری را به او دادند. واقعا جای تعجب است که پر افتخار ترین تیم آسیا چنین شرایطی داشته باشد. امیدوارم باشگاه به زودی سر و سامان بگیرد و نگاه تبعیض آمیز از این باشگاه برداشته شود. »

پیشکسوت باشگاه استقلال همچنین در مورد بازی های هفته آخر مسابقات لیگ اظهار کرد: « به نظرم هم بازی های بالای جدول و هم پایین جدول از حساسیت بالایی برخوردارند. در شرایط فعلی که فوتبال پاک کم می‌بینیم و بیشتر اتفاقات فوتبالی حول زد و بند شکل می گیرد امیدوارم بازی های آخر شرافتمندانه و پاک برگزار شود. »

وی در مورد آخرین بازی استقلال در لیگ برتر بیستم که قرار است جمعه شب مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار شود، عنوان کرد: « استقلال در بازی آخر صددرصد با تمام توان خود ظاهر می‌شود. البته سپاهان هم تیم پر مهره‌ای است اما کار سپاهان مقابل استقلال سخت خواهد بود. برای بازی پرسپولیس و پیکان هم امیدوارم پیکان با تمام توان خود مقابل این تیم ظاهر شود. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار