مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

تشریح برنامه‌های شروع سال تحصیلی 1400آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با تأکید بر اهمیت پروژه مهر در سال جدید گفت تمام تلاشمان بر این است که با همکاری کارگروه‌های پروژه مهر و با همدلی سال تحصیلی موفقی را در پیش رو داشته باشیم.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه‌های شروع سال تحصیلی 1400آموزش و پرورش اسلامشهر

حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در رابطه با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ اظهارکرد: بر اساس برنامه‌های در دست تدوین ستاد ملی کرونا و شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به زودی شرایط آغاز سال تحصیلی به صورت حضوری، نیمه‌حضوری و یا احتمال فعالیت ترکیبی با شرایط متفاوت در مدارس اعلام خواهد شد.

او بر تدوین و ابلاغ ۲۴ گام پیشنهادی توسط آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در شرایط کرونا تأکید کرد و بخشی از این ۲۴ گام را شامل مواردی از جمله،تلاش در اجرای طرح نماد و جذب حداکثری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، عملیاتی کردن ثبت نام الکترونیکی دانش‌آموزان ،ارتقاء شاخص‌های بهداشتی مدارس در شرایط کرونا، ارائه برنامه در جهت عملیاتی شدن صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز و تلفن، تمهید مقدمات برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس و سایر فعالیت‌های داخلی واحدهای آموزشی شامل بخش‌های عمرانی، تربیت‌بدنی و فرهنگی برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه در طول تابستان و با برنامه‌ریزی، بر تمهید مقدمات، هماهنگی و پیگیری جدی برنامه‌ها و اقدامات برای پروژه مهر و آماده‌سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی مشغول بودیم. تصریح کرد: در اجرای پروژه مهر، دریافت گزارش عملکرد بخش‌های گوناگون به صورت مستمر و روزانه با هدف رصد فعالیت‌ها، برنامه‌ها و ارتقاء شاخص‌ها، از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان است.

در ادامه مصطفی حسین‌زاده، معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز، اصلی‌ترین بحث و دغدغه این ایام را با توجه به اهمیت موضوع و شرایط ویژه بیماری کرونا عملکرد ویژه کارگروه آموزش‌های مجازی دانست و یکی از ابتکارات این شهرستان را تشکیل این کارگروه ذیل ستاد پروژه مهر و پیگیری اهداف از پیش تعیین شده بیان کرد.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری مستمر جلسات روسای کارگروه‌ها،در خصوص وضعیت ثبت نام مدارس، ثبت نام و توزیع کتب درسی، هدایت تحصیلی و توسعه متوازن، وضعیت مدارس و پروژه‌های نوساز ، خرید تجهیزات هنرستان‌ها، آموزش‌های مجازی، محتواهای تولید شده و شبکه شاد خبر داد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار