معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

نشست تشریح پروژه مهر در شهرستان‌های تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری وبینار با حضور معاونین آموزش متوسطه و رابطین پروژه مهر مناطق با موضوع تشریح فعالیت‌های پروژه مهر 1400 خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست تشریح پروژه مهر در شهرستان‌های تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بهروز هاشمی گفت: پروژه مهر فرصتی برای شناسایی، پایش و پیگیری چالش‌ها و مشکلات آموزشی، فیزیکی، پرورشی، بهسازی و ساماندهی نیروی انسانی را فراهم می‌کند تا در زمان بازگشایی مدارس با کمترین مشکل مواجه باشند.

او با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای پروژه مهر ۱۴۰۰ در اداره آموزش دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مستقر است، اظهار کرد: این پروژه در زیست بوم جدید با اهدافی چون بهینه سازی عملکرد نیروی انسانی، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی، احصای دقیق موانع و آسیب‌های موجود در حوزه‌های گوناگون، اجرای برنامه‌هایی از قبل پیش بینی شده در فرآیند آموزشی و تربیتی و استفاده بهینه از فرصت ها، درشهرستان های استان تهران برنامه‌ریزی شده است.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: فراهم ساختن زمینه پایش اطلاعات مرتبط با آموزش در فضای مجازی از جمله اطلس دسترسی دانش‌آموزان به آموزش‌ها، تجهیزات، تولید محتوای آموزشی و بسته های آموزشی و مدرسه تلویزیونی ایران از دیگر محورهایی است که در پروژه مهر باید به آن توجه شود.

هاشمی تصریح کرد: برای اجرای شاخص‌های پروژه مهر از نظر کمی و کیفی نیاز به همدلی، همراهی، پشتکار و همکاری همه مدیران و فرهنگیان مدارس و نیروهای ستادی اداری در قالب کار تیمی داریم.

او یادآورشد: انتظار می رود رابطین این طرح ملی درمناطق نسبت به اجرای دقیق شیوه‌نامه‌ها و برنامه‌ها طبق زمانبندی انجام شده، اقدام کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار