از ابتدای سالجاری تاکنون؛

اشتغالزایی کمیته امداد برای 4262 نیازمند آذربایجان‌شرقی

تبریز( پانا )- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی اعلام کرد از ابتدای سال‌جاری تاکنون 4262 نیازمند تحت حمایت این نهاد صاحب شغل شدند.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اشتغالزایی کمیته امداد برای 4262 نیازمند آذربایجان‌شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم پرویزی به ارائه گزارش عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۰ پرداخت و بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای 4262 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی افزود: از این تعداد فرصت شغلی ایجاد شده 3198 مورد از طریق اجرای طرح‌های اشتغال و 1064 شغل نیز از طریق کاریابی حاصل شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: برای این میزان شغل از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 83 میلیارد تومان تسهیلات بانکی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در سال های اخیر دستگاه برتر ایجاد اشتغال در استان بوده، افزود: یکی از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی است که بخش قابل ملاحظه‌ای از برنامه‌ای که برای اشتغال پیاده می‌کند، برای نیازمندان است.

پرویزی افزود: موفقیت کمیته امداد در اشتغال باعث شد که سال گذشته الگوی اشتغال امداد در اجلاس سالانه سازمان جهانی کار توسط دولت ارائه شود.

وی در خصوص تأثیر کرونا بر روی اشتغال کمیته امداد نیز گفت: بلافاصله بعد از کرونا، اقدامات جدید و جدی را درباره کم کردن اثرات اقتصادی کرونا در پی گرفتیم و حمایت های لازم را در دستور کار قرار دادیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار