فرماندار اسلامشهر:

واکسیناسیون ساکنان 18 سال به بالا در روستاهای شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهرگفت طبق بررسی‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان کاهش یافته و همه وظیفه دارند تا مردم، کسبه و... را به رعایت هر چه بیشتر الزامات بهداشتی تشویق ترغیب کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۳۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون ساکنان 18 سال به بالا در روستاهای شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد کرونای اسلامشهر با اشاره به آغاز فعالیت سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح شهرستان اظهار کرد: تلاش ما این است تا از ازدحام و شلوغی در مراکز تزریق واکسن کاسته شود.

او با بیان اینکه تلاش‌ها برای راه‌اندازی مراکز تجمیعی بیشتر در شهرستان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: هم‌اکنون شیفت دوم مراکز تزریق واکسن مصلی اسلامشهر و ورزشگاه امام خمینی(ره) فعال شده و در صورت نیاز سایر مراکز نیز به صورت دو شیفت فعالیت خواهند کرد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه میزان ابتلا و بستری بیماران کرونایی همچنان روند صعودی دارد، افزود: طبق بررسی‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان کاهش یافته و همه وظیفه داریم تا مردم، کسبه و... را به رعایت هر چه بیشتر الزامات بهداشتی تشویق و ترغیب کنیم.

مرسلپور با اشاره به اینکه واکسیناسیون ساکنان 18 سال به بالا در روستاهای شهرستان اسلامشهردر حال اجرا شدن است، بر ضرورت واکسینه شدن فعالان واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان نیز تأکید کرد و گفت: برای واحدهای بزرگ صنعتی شهرستان که بیش از 500 کارگر دارند نیز هماهنگی‌های لازم انجام خواهد شد تا تزریق واکسن در محل کار آنان انجام شود.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار