فرهنگ ایثار و شهادت زنده است

تهران(پانا)- جشنواره زنگ دفاع به همت اتحادیه انجمن اسلامی منطقه ۱۸ استان تهران با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ ایثار و شهادت زنده است

نگار مهدی دوست؛ دانش آموز دبیرستان فاطمه الزهرا(س) و دبیر جشنواره زنگ دفاع، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس، برای همهٔ ما یادآور هشت سال ایثار، ایستادگی و مقاومت مردم غیور ایران و رزمندگانی است که از جان و مال خود، برای دفاع از خاک این مرز و بوم مایه گذاشتند، اما برخی از کودکان و نوجوانان آن‌هارا نمی‌شناسند؛ بر این اساس هفته دفاع مقدس، فرصت مناسبی است که با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها بچه‌ها را با وقایع دوران دفاع مقدس که بخشی از تاریخ کشورمان را تشکیل می‌دهد آشنا کنیم.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود و شرکت در اولین دوره این جشنواره برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم آزاد بوده است و مهلت ارسال آثار تا ٣٠ شهریور ماه ١۴٠٠ است.

مهدی دوست افزود: در پایان جشنواره تمامی آثار شرکت کنندگان در نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته می شود.
وی درباره محورهای این جشنواره گفت: جشنواره زنگ دفاع در بخش‌های عکاسی، نقاشی و کلیپ کوتاه برگزار می‌شود.
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بستر شاد به آیدی zang_defa@ ارسال کرده و برای اطلاعات بیشتر از جشنواره، کانال رسمی این جشنواره‌ را به آیدی https://eitaa.com/festival_zang_defaدر پیامرسان ایتا دنبال کنند.

*خبرنگار دانش‌آموز پانا؛ ریحانه رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار