پانته آ درّی معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهر تهران خبر داد:
تکمیل مرحله اول خودارزیابی مدیران مدارس از شاخصهای عمومی ستاد پروژه مهر است
تهران(پانا) - فرآیند نظارت بر فعالیت های پروژه مهر در شهر تهران همزمان با کل کشور در جریان است و با ارزیابی میزان آمادگی مدارس و مناطق و سطح رضایت آنها از پیشرفت امور در چارچوب پرسشنامههای خودارزیابی (سامانه( ltms و ارزیابی پیشرفت کار در زیر پروژهها در سامانه مدیریت پروژه msp انجام میشود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،پانته آ درّی با اعلام این خبر اظهار کرد: با عنایت به تفویض ابعاد اجرایی پروژه مهر ۱۴۰۰ به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها که با اهداف شناخت دقیق و عمیق از شرایط زمینه ای مناطق و مدارس و برنامه ریزی امور در قالب کارگروه های پروژه مهر و آماده سازی مدارس ،دانش آموزان، خانواده ها و جامعه برای آغاز فعالیت آموزشی و تربیتی و تعلیم و تربیت مطلوب انجام می شود، انشاالله نتیجه آن شروع شوق انگیر مطلوب فعالیت های آموزشی و تربیتی نظام آموزش عمومی کشور در پرتو مشارکت عمومی ذینفعان خواهد بود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران افزود: فرآیند نظارت بر فعالیت های پروژه مهر در شهر تهران همزمان با کل کشور در جریان است و با ارزیابی میزان آمادگی مدارس و مناطق و سطح رضایت آنها از پیشرفت امور در چارچوب پرسشنامه های خودارزیابی (سامانه( ltms و ارزیابی پیشرفت کار در زیر پروژه ها در سامانه مدیریت پروژه msp انجام می شود.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پایتخت اعلام کرد: در مناطق نوزده گانه شهر تهران بیش از ۴۷۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در دوره ابتدایی و متوسطه مرحله اول خودارزیابی را تکمیل کرده اند و مرحله دوم از ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در سامانه ltms.medu.ir آغاز خواهد شد.
وی در ادامه عنوان کرد: ارزیابی در سطح منطقه نیز شامل تکمیل پرسشنامه های خودارزیابی دبیرخانه ستاد پروژه مهر منطقه مستقر در معاونت متوسطه مناطق (فرم شماره ۲) و خودارزیابی کارگروه های ششگانه ساماندهی نیروی انسانی، تایید صلاحیت، سلامت و بهداشت، نظارت و ارزیابی، تبلیغ و اطلاع رسانی، تعمیر یا تجهیز و ثبت سفارش کتب درسی (فرم شماره ۳) است که توسط ستاد پروژه مهر شهر تهران مورد تایید قرار خواهد گرفت.
ارسال دیدگاه